even voorstellen!!!

hallo allemaal ik ben sandra ik ben zwanger van ons eerste kindje ik ben 9 week zwanger en 15 ocktober uitgerekend!!!! Ik heb al een echo gemaakt en we zagen het hartje klopen!!!!!
Alleen nu maak ik me wel druk van o jee als er wat fout gaat!!!!!
Iedereen die zwanger is gefeli iteerd!!!

liefs sandra

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En leuk dat je al een echo hebt gehad. Ik krijg de mijne donderdag en vind het erg spannend. En maak je geen zorgen geniet van je zwangerschap.
Ik ben ook zwanger van de eerste en ben de 14e uitgerekend

Liefs Yvonne

Hoi

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En leuk dat je al een echo hebt gehad. Ik krijg de mijne donderdag en vind het erg spannend. En maak je geen zorgen geniet van je zwangerschap.
Ik ben ook zwanger van de eerste en ben de 14e uitgerekend

Liefs Yvonne

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook de 15e of 16e uitgerekend en heb woensdag mijn eerste afspraak bij de vk. Daarna hopen op een snelle afspraak voor de echo!!!

Liefs Wendy

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben ook de 15e of 16e uitgerekend en heb woensdag mijn eerste afspraak bij de vk. Daarna hopen op een snelle afspraak voor de echo!!!

Liefs Wendy

Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag even voorstellen. Ik ben ook 9 weken zwanger en op 15 oktober uitgerekend.

Mijn vriend en ik waren al 2 jaar bezig en we liepen ook al voor onderzoek ik het ziekenhuis. En net voordat ik een HSG onderzoek zou krijgen, waar ik erg tegenop zag, bleek ik ineens zwanger. We zijn zo blij, maar ook zo bang tegelijk. Omdat het zolang heeft geduurd, maak je je om elk pijntje zorgen. We hebben gelukkig alwel een 8 weken echo gehad en a.s. donderdag hebben een tweede echo, erg spannend. We hopen dat alles goed is.

Verder wil ik graag iedereen feliciteren met hun zwangerschap!

Liefs Jose

Hoi Sandra en Jose,

Ook ik wil jullie allebei even feliciteren met jullie zwangerschap! Ik hoop dat jullie er lekker van kunnen genieten!

@ Jose: Wat lijkt me dat extra bijzonder voor jullie zeg!

Liefs,
Sanne

Terug
Bovenaan