Even voorstellen...

Hallo,

ik hoop dat het dit keer wel lukt om me voor te stellen. Ik ben 30 jaar, moeder van Jamie die alweer 15 maanden oud is. Ik ben nu 5 weken in verwachting van de tweede. Behalve vermoeidheid bemerkte ik vanmorgen de eerste tekenen van ochtend misselijkheid. Gezellig, maar als dat het enige is hoor je mij niet klagen!

Fijne zwangerschap iedereen!

Groetjes, Jamiesmom.

Hoi,

Ik ben Wendy, 22 en moeder van Jordan van bijna 2,5. En ongeveer 9 week zwanger van de 2de.
Heb de eerste 5 a 6 weken heel erg last van kwaaltjes gehad. Zelfs flauwgevallen! Was erg schrikken maar sindsdien geen last meer. Heb woensdag mijn intake en dan hoop ik een hartje te horen en een afspraak te kunnen maken voor een echo. Pas dan zal ik er helemaal op gerust zijn. haha Wou eigenlijk alleen hallo zeggen en dan komt er zo'n verhaal. :)

Liefs Wendy

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mirjam, 30 jaar en hopelijk zwanger van de eerste!
Als het juist is, ben ik op 8 november uitgeteld.. Dus nu 6 weken ongeveer.
Moet nog 2 weken wachten voor de eerste afspraak met de verloskundige. Het is wel een onzekere tijd, ik twijfelde zo dat ik vorige week maar mijn 3e test heb uitgevoerd (gelukkig weer positief)
Ben een beetje misselijk en heb weinig eetlust....
Iedereen van harte gefeliciteerd met de eigen zwangerschap en een fijne tijd gewenst!

Terug
Bovenaan