Even voorstellen!

Ik ben Betty, 24 jaar en weet sinds zondag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. We zijn al 15 maanden bezig en twee miskramen verder dus we zijn erg voorzichtig met blij zijn!!

Ik weet niet of ik een november of december mama ga worden. Ik heb op 14 februari een miskraam gehad en daarna geen menstruatie meer, maar een positieve zwangerschapstest!

Liefs, Betty

Hi Betty,

Wat spannend moet dit dan weer voor je zijn! Gefeliciteerd! Hopelijk wordt je een november mama, want we hebben inmiddels al een gezellig clubje opgezet :)

Groetjes,
Esther

Hi Betty,

Wat spannend moet dit dan weer voor je zijn! Gefeliciteerd! Hopelijk wordt je een november mama, want we hebben inmiddels al een gezellig clubje opgezet :)

Groetjes,
Esther

Hoi Betty,
hier een september mama die jou wil feliciteren wat fijn dat jullie al zo snel weer zwanger zijn ik herinner jou nog van het september forum.ik ga heel hard duimen dat het deze keer wel goed gaat snap dat je nog heel voorzichtig ben met blij zijn,maar wel weer super nieuws hoor!!!!!
liefs jootje

Hoi Betty,
hier een september mama die jou wil feliciteren wat fijn dat jullie al zo snel weer zwanger zijn ik herinner jou nog van het september forum.ik ga heel hard duimen dat het deze keer wel goed gaat snap dat je nog heel voorzichtig ben met blij zijn,maar wel weer super nieuws hoor!!!!!
liefs jootje

Bedankt allemaal voor jullie warme welkom!

Ik kom inderdaad van het september forum, en daarvoor alweer van het maart 2009 forum...

@Sjoukje; het zou toch heel raar zijn als het nog 1 van een tweeling zou zijn want ik heb een echo gehad na de miskraam en de gyn zei dat alles schoon was, er goed uit zag en dat er toen alweer een eitje aankwam.. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik zou het juist wel heel erg fijn vinden want dan zou ik al voorbij de 14 weken zijn... Zou ik dan niet al wat moeten merken aan mijn buik?

Als ik er over nadenk, ik heb helemaaaaal geen kwaaltjes, alleen rugpijn. Is dat normaal eigenlijk? Zo vroeg al lage rugpijn? Lopen doet gewoon zeer... :-(

12 april heb ik een echo bij de gyn, eerst die datum maar eens veilig halen!

Liefs Betty

Terug
Bovenaan