even voorstellen

Ha Ladies,

Na mijn post vorige week (meer thuis want moe en toch meer doen), het verzoek van Nathalie1 om me even voor te stellen. Goed plan.

Ik kijk al een paar weekjes hier rond, maar had niet zoveel te melden. Vond het ook wel spannend. Zo van : als het maar goed gaat.

Nu hebben we inmiddels 2 echo's gehad en alles is goed. We hebben ook een nekplooimeting gehad en een heel goeie uitslag (een kans van 1 op 3868 - hoe ze dat zo precies berekenen, beats me)

Ik ben 36 jaar en voor de eerste keer zwanger. Inmiddels 15 weken en 4 dagen). Gelukkig maar heeeeel weinig misselijk geweest. Wel veel moe (en nog steeds best wel moe)

Ik ben zelfstandig ondernemer, geef training over o.a. persoonlijk leiderschap, persoonlijke effectiviteit etc. Ik ben als franchisenemer aangesloten bij een 'kluppie' (www.burospiff.nl) en de mannen daar zijn heel lief voor me. Laatst toen ik op kantoor was en heeeeel misselijk gingen ze voor mij van de bank af zodat ik daar kon liggen, haalden ze bouillon en crackers etc. voor me, helemaal fijn!

In juni gaan mijn lief en ik trouwen. Erg leuk en ook wel even een regelklus erbij. Gisteravond gegeten bij een vriend en zijn vrouw en zij gaat voor mij mijn jurk maken, dus bijna alle 'grote' dingen zijn nu geregeld. We hebben van hen op de valreep ook nog een mooie box en een kinderbedje gekregen. Dat voelt zo rijk, dat er van alle kanten mooie spullen naar ons toe komen!

Als ik niet werk vind ik het heerlijk om creatief te zijn en gelukkig komt daar ook weer wat meer ruimte voor. Een creatief project dat ik mezelf 'cadeau' heb gedaan voor deze maanden (om te maken, schrijven en illustreren) is een inspirerend boek voor mama's in spe, met me-time en leuke speelse oefeningen etc. (merk dat ik dat voor mezelf miste). Mocht jij daar ideeen over hebben, leuk! Hier heb ik een enquete neergezet: http://tinyurl.com/yd8wp7h

Zo dat was een heel verhaal... leuk om nu ook wat aanweziger te zijn hier. (op de hyves is het nog niet gelukt, bestaat die nog?)

groetjes!

Annet

Terug
Bovenaan