even voorstellen

Hallo iedereen,

Graag wil ik me even voorstellen aan jullie, de andere oktober mama's. Ik ben 26 jaar en 13 bijna 14 weken in verwachting van mijn eerste kind. Ik ben uitgerekend op 10-10-10. (iemand anders hier die ook op deze bijzondere datum is uitgerekend??)
Ik hoop hier een gezellige 7 maanden door te brengen, en gebruik te maken van de kennis die de ervaren mama' s hebben.

Groetjes Michal

Hallo Michal,

Welkom bij de club en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal me ook even aan je voorstellen, ik ben 32 jaar, getrouwd en op 8 oktober verwacht ik mijn eerste kindje. Bijzonder dat je uitgerekende datum 101010 is. Ik hoop zelf ook op 10 oktober, maar je weet wat ze zeggen over de eerste: die komt vaak later...

Groetjes, Sonica

Hoi Michal!

Gefelicteerd met je zwangerschap! Wat een leuke en spannende tijd he! Ik ben uitgerekend op 12 oktober, maar wij hopen ook een beetje op 10-10-10. haha.

Welkom bij de oktobermama's.

Liefs Uma

Hoi Michal!

Gefelicteerd met je zwangerschap! Wat een leuke en spannende tijd he! Ik ben uitgerekend op 12 oktober, maar wij hopen ook een beetje op 10-10-10. haha.

Welkom bij de oktobermama's.

Liefs Uma

Hey Michal,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en gezellig dat je erbij komt op het forum!!
Voel je je goed?
Ik ben ook zwanger van mijn eerste, en uitgerekend op 2-10-10.... dus wie weet word het nog 10-10-10..

Geniet ervan!
Liefs rosan

Hey Michal,

Gefeliciteerd. Bijzondere uitgerekende datum!
Ik ben uitgerekend op 01-10-10, zitten dezelfde cijfers in, maar toch minder leuk als jou datum!

Groetjes Maartje

Terug
Bovenaan