even voorstellen

Hallo allemaal, even voorstellen, Anne 30 jaar in verwachting van ons eerste kindje, uitgerekend 24 augustus. Op de 20 weken echo was alles goed- echt waanzinnig hoeveel details zij kunnen zien, he. Wij wilden niet weten wat het wordt en laten ons graag verrassen.

van harte gefeliciteerd!! ik ben 25 augustus uitgerekend! En mooi hè, die 20 weken echo. Ik ben 33 jaar en nu zwanger van de 4e , maar het blijft echt super bijzonder, geniet er lekker van!!
En welkom hier!
Groet,

van harte gefeliciteerd!! ik ben 25 augustus uitgerekend! En mooi hè, die 20 weken echo. Ik ben 33 jaar en nu zwanger van de 4e , maar het blijft echt super bijzonder, geniet er lekker van!!
En welkom hier!
Groet,

Hoi Anne,

Proficiat!!!!!
Ik ben Pupke 30 jaar en 20 augustus uitgerekend en heb ook een supermooie 20wekenecho achter de rug!
Hoe voel je je verder?

Liefs Pupke

Hai,

Join the club, ik ben Annet , 39 en zwanger van de 2e. Heb al een zoontje van 3, we krijgen een dochter ,uitgerekend op 15-08-2010.
De 20 wekenecho heb ik erg van genoten, mocht van mij wel een keer plaatsvinden.

groetjes Annet

Hai,

Join the club, ik ben Annet , 39 en zwanger van de 2e. Heb al een zoontje van 3, we krijgen een dochter ,uitgerekend op 15-08-2010.
De 20 wekenecho heb ik erg van genoten, mocht van mij wel een keer plaatsvinden.

groetjes Annet

Hallo allemaal,
Ja erg bijzonder allemaal, gelukkig gaat het bij mij tot nu toe echt super goed. Geen klachten (van af en toe duizeligheid afgezien) en kan er echt van genieten!

hai,

gefeliciteerd
ik ben Jose 27 kaar en uitgerekend op 15 augustus van onze eerste.
we krijgen een zoon.
De 20 wekenecho heb ik ontzettend van genoten, mocht van mij wel een keer plaatsvinden..

groetjes Jose

Terug
Bovenaan