even voorstellen

hallo allemaal,

ik ben susanne 22 jaar en net zwanger! 5 weken ben ik nu! zo spannend allemaal! over 3 maanden gaan mijn vriend en ik trouwen dus dat is allemaal heel spannend. we wonen 2 jaar samen en het is allemaal heel leuk. dus super dat ik nu zwanger ben. ik ben zo blij! haha!

liefs susanne
 
Gefeliciteerd, Susanne.
Ik ben ook 5 weken zwanger!!
Heb je al een afspraak voor een echo?

En wat leuk dat jullie gaan trouwen.
Succes met de laatste voorbereidingen....
 
Gefeliciteerd, Susanne.
Ik ben ook 5 weken zwanger!!
Heb je al een afspraak voor een echo?

En wat leuk dat jullie gaan trouwen.
Succes met de laatste voorbereidingen....
 
hee geluksmama!

ik moet nog bellen voor een afspraak te maken. op de site van de verloskundige staat dat je in week 6 mag bellen dus nog even wachten. weet jij of ze bij de eerste afspraak al een echo maken? echt heel raar dat er nu een kindje in je groeid! ik neb nergens last van alleen hele gespannen borsten. jij? bedankt voor je reactie!

liefs susanne
 
hee geluksmama!

ik moet nog bellen voor een afspraak te maken. op de site van de verloskundige staat dat je in week 6 mag bellen dus nog even wachten. weet jij of ze bij de eerste afspraak al een echo maken? echt heel raar dat er nu een kindje in je groeid! ik neb nergens last van alleen hele gespannen borsten. jij? bedankt voor je reactie!

liefs susanne
 
Hoi Susanne,

Ik heb deze week gebeld en mag 25 mei voor de echo. Bij ons maken ze direct een echo en 2 dagen later heb ik een intakegesprek bij de VK.

Ik heb ook niet zoveel last, alleen heb ik het warm en zit ik "vol" de hele dag..... maar dat heb ik bij m'n vorige zwangerschappen ook de hele tijd gehad.
 
Hoi Susanne,

Ik heb deze week gebeld en mag 25 mei voor de echo. Bij ons maken ze direct een echo en 2 dagen later heb ik een intakegesprek bij de VK.

Ik heb ook niet zoveel last, alleen heb ik het warm en zit ik "vol" de hele dag..... maar dat heb ik bij m'n vorige zwangerschappen ook de hele tijd gehad.
 
Ik doe ook mee!! Ik weet pas sinds een dag dat ik zwanger ben, en niemand weet het!! Dus ik moet het even kwijt!! Heb mijn man nog niks verteld. Het is onze derde en waarschijnlijk laatste dus wou het op een bijzondere manier doen. Heb 2 t-shirts besteld met een leuke tekst er op. Doen de kids aan op moederdag :)
Ik heb geen idee hoever ik ben. Sinds januari gestopt met de pil en heel veel bloedingen gehad en 23 maart op eens niks meer en nu dus zwanger!!!
Ik heb ook pijnlijke borsten el wel dik 2 weken volgens mij!!
gr. Lulu
 
Terug
Bovenaan