even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben saskia,ben 27 jaar en moeder van een dochter Quincy van 2,5 jaar!
wij willlen graag een 2e kindje maar heb nu nog een spiraaltje,ga die begin juni eruit laten halen!
mijn vraag is wie heeft ervaring met zwanger worden na het hebben van een spiraal?
en wat is die ervaring?
gr saskia

Hey Sas,
ik zelf heb geen ervaring met een spiraaltje, maar een vriendin van mij wel. Zij is 1x gewoon ongesteld geweest en was daarna zwanger, nu inmiddels 12 weken....
Dusse succes en hopelijk lukt het bij jullie ook snel :).
Groetjes Rianne

Ha sas,

Ik heb zelf ook een spiraaltje gehad en ben na 8 maanden nu 5 weken zwanger. Het wisselt volgens mij gewoon erg per persoon.

De een is direct zwanger en de ander moet gewoon even geduld hebben.

Hopelijk lukt het snel! Succes in ieder geval.

Liefs,

hallo dank jullie wel voor de reactie´s!
bij mijn dochter hebben we er 1 jaar over gedaan maar toen stilkte ik van te voren de pil.
heb zo wat dingen op internet gelezen en begrijp dat je met spiraal je eigen cyclus blijft houden maar ja het is even afwachten natuurlijk!
rianne, ben je zelf ook bezig voor een kindje?
en heb je al een kindje?

de tweede ractie gefeliciteerd met met de zwangerschap!

gr saskia

Hoi Saskia

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. In december gestopt met de pil in maart helaas een miskraam gehad. Dus nu weer in ronde 2!

Groetjes Rianne

hallo,

wat spannend dan he!
ook al zijn wij nog niet begonnen toch vind ik het al spannend!
oei een miskraam,hoeveel weken was je?

gr saskia

tussen 5 en 6 weken.... dusse dat was wel heel snel, alleen doordat ik bij de positieve test niet wist hoe ver ik was, hebben we een vroege echo gepland en omdat ze toen vocht zagen en ik toch kwaaltjes had, hebben ze getwijfeld of het buitenbaarmoederlijk zat. Zelf heb ik dat gevoel nooit gehad, maar je schrikt toch als artsen dat zeggen. Ach jah, deze week als het goed is mijn ei, dus we zijn hard aan het klussen ;) en wie weet.....

Terug
Bovenaan