Gezellig. Er is hier in ieder geval nog heel veel te lezen voor me.
Ik heb hier maanden geleden ook al eens gezocht naar de junimoeders, maar toen niet kunnen vinden. Het is hier een beetje veranderd sinds ik hier was (meimoeders 2006). Als ik zo de reacties proef is er ook niet veel veranderd sindsdien.
Ik weet nog dat ik destijds aan het bevallen was en de meiden een update wilde geven, lag het forum er weer eens uit, grrrr..... Gelukkig hadden we ook al wat alternatieven en kon ik m'n ei toch nog ergens kwijt.
Ik ben zwanger van een jongetje, ik heb ook al een jochie (januari 2004) en ook een dochter (mei 2006). Nu dus ons laatste kindje. Ik had nog wel graag een vierde gewild, maar ben al 39 (en een half ;-( ) en bovendien is zwanger zijn op z'n zachst gezegd niet m'n hobby.
Tja wat valt er verder nog te vertellen. Ik woon en werk in Zoetermeer en ben sinds 2002 getrouwd.
Ik werkte 4 dagen per week, maar na m'n zwangerschapsverlof ga ik 3 dagen werken.
Ik ga me hier mar eens flink inlezen, maar dat zal wel dinsdag worden. Voor het weekend een hoop dingen op de agend, want ons babkamerjte is nog altijd niet klaar en onze slaapkamer is ook niet bepaald bevalklaar.Dus even druk, druk, druk