even voorstellen

hey monique!

iedereen is welkom! goh 14 juni al! dat komt lekker dichtbij zeg!! ik ben 10 dagen later uitgerekend!
en weet je al wat het wordt of is het een verrassing? wij krijgen n kleine meid! een paar onderwerpen lager staat n lijstje wie allemaal op t forum zitten en wanneer we uitgerekend zijn.
misschien leuk om je daar ook tussen te zetten.
en voel je je een beetje fit?hier alles prima.... op n paar heeeeele dikke voeten na.
voel me net n bejaarde met al dat vocht haha.
maar ach t hoort erbij!

groetjes!

Welkom

waarom zou je te laat zijn? je bent toch een juni mama? dan is dit plekkie juist voor jou. laat of niet
ik heb er ook tijdje over gedaan voor ik snapte waar mamaclubs voor stond, wist ik veel.
De uitleg hier op de site is erg beperkt, de service van jonge gezinnen ook maar op het moment doet alles het vrij goed

Hoe gaan de laatste loodjes bij jou?
ik ben 10 juni uitgerekend van een meisje

welkom hier :D

zelf ben ik 2 juni uitgerekend, van onze 2e meid.
(en ook 2e kind)

t komt allemaal wel heel dicht bij nu he :D
moet eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten totdat ze er is.

nou, lees lekker mee hier, en als je vragen hebt, stel die dan gerust.

liefs, do

zal me trouwens ook even voorstellen.

ik ben dus dominique (do), 21 jaar, kom uit rotterdam en verwacht dus binnen nu en een maand mn 2e kind.

liefs, do

Gezellig. Er is hier in ieder geval nog heel veel te lezen voor me.

Ik heb hier maanden geleden ook al eens gezocht naar de junimoeders, maar toen niet kunnen vinden. Het is hier een beetje veranderd sinds ik hier was (meimoeders 2006). Als ik zo de reacties proef is er ook niet veel veranderd sindsdien.
Ik weet nog dat ik destijds aan het bevallen was en de meiden een update wilde geven, lag het forum er weer eens uit, grrrr..... Gelukkig hadden we ook al wat alternatieven en kon ik m'n ei toch nog ergens kwijt.

Ik ben zwanger van een jongetje, ik heb ook al een jochie (januari 2004) en ook een dochter (mei 2006). Nu dus ons laatste kindje. Ik had nog wel graag een vierde gewild, maar ben al 39 (en een half ;-( ) en bovendien is zwanger zijn op z'n zachst gezegd niet m'n hobby.

Tja wat valt er verder nog te vertellen. Ik woon en werk in Zoetermeer en ben sinds 2002 getrouwd.
Ik werkte 4 dagen per week, maar na m'n zwangerschapsverlof ga ik 3 dagen werken.

Ik ga me hier mar eens flink inlezen, maar dat zal wel dinsdag worden. Voor het weekend een hoop dingen op de agend, want ons babkamerjte is nog altijd niet klaar en onze slaapkamer is ook niet bepaald bevalklaar.Dus even druk, druk, druk

hoi monique,

Ook ik ben voor het eerst en een dag later dan jou uitgeteld.Ik heb 2 zoons Ruben van 7 ( zondag,dus ik hoop dat de kleine nog 6 dagen blijft zitten) en Casper van net 4.Ik ben 35 jaar ,de zwangerschap gaat goed,maar ik heb alleen last van bekkeninstabiliteit dus kan weinig en heb veel pijn.

Groetjes Sandra.

Hoi Monique, welkom welkom, mijn naam is Ingrid, 33 en 36,5 wk zwanger eerste kindje, jongetje (20 juni uitgerekend). Alles gaat goed, ben net begonnen aan mn verlof en lekker aan het genieten!

Terug
Bovenaan