even voorstellen

ik ben Karin ik ben 26 jaar en we zijn bezig met ons eerste kindje. 2 week geleden heb ik een vroege miskraam gehad. zijn er nog veel mensen actief hier op het forum en bezig met zwanger worden??

liefs, Kaatje

hoi karin
Ik heb 14 mei 2010 ook 1 miskraam gehad ik was 5 weken zwanger,dit was mijn tweede zwangerschap.

Eerste zwangerschap is met 20 wkn misgegaan ik ben toen bevallen van een dood geboren meisje MELEK,dit was 8 jaar geleden.

Op dit moment ben ik er lichaamlijk klaar voor om zwanger te kunnen worden,geestelijk 90 procent.

29 dagen na de miskraam ben ik ongesteld geworden waar ik blij mee was mijn lichaam was weer normaal.

Heb geprobeert wat te schrijven hopelijk heb je er wat aan.

Liefs naz

Hoi Karin,

Vervelend van de miskraam zeg.
Ben zelf net als jou 26 en ook mijn man en ik zijn al geruime tijd bezig voor een eerste.
Heb zelf vorig jaar 1 augustus na 6 weken een miskraam gehad van een tweeling, sindsdien proberen wij weer zwanger te raken, helaas nog zonder resultaat.
Willen jullie eigenlijk meteen weer proberen terug zwanger te raken of neem je er een soort rustpauze tussen? Om alles te kunnen verwerken etc want tja het is nou eenmaal een emotionele impact wat het heeft.
Hoe dan ook heel veel sterkte.

Gr Jenny

Terug
Bovenaan