even voorstellen

Na een miskraam zijn we na een jaar terug zwanger.
We zijn uiteraard superblij, maar blijven voorzichtig.
Eerst maar een goede echo zien en dan gaan we het voorzichtig vieren.
Heb eigenlijk nergens last van tot nu toe dus voel me niet zwanger heb er dan ook een aantal testen doorheengejaagd voordat ik het kon geloven hihi.
Als ik het zelf reken zou ik nu ongeveer 5 a 5,5 weken zijn en uitgerekend zijn rond 20 maart.
Zijn er nog meer dames die ronde deze periode zitten?

gr Jenny

Hoi Jenny!

Ik ben ook 5,5 week nu en uitgerekend op 20 maart.
Voel me ook prima en heb 2/8 eerste afspraak bij de vk.

Veel plezier hier op het forum!

Xxx
Juul

Hoi dames, Ik ben nieuw hier in deze forum.
Op dit moment ben ik 6 weken zwanger, uitgerekend op 14 maart. Dit is mijn eerste zwangerschap, dus inderdaad heel spannend en onzeker. 2 augustus heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskunde.

Hoi, hoi Jenny. Wat fijn dat je weer zwanger bent. Zelf heb ik ook bij de eerste een miskraam gehad en ben volgens mijn berekening op 22 maart uitgerekend. Op 12 aug. heb ik mijn eerste echo. Ik heb dezelfde instelling als jij hebt, eerst die eerste echo en dan hopelijk genieten. Dan kan ik mijn moeder ook verassen door met haar te gaan shoppen zonder dat ze weet waarvoor :). Groetjes Sunshine

Hoi Jenny,

Leuk om te horen dat je weer zwanger bent. Ik ben zelf ook voor de eerste keer zwanger. Ga nu mijn 6e week in en ben 23 maart uitgerekend. Ik heb 4 augustus mijn eerste afspraak bij de verloskundige... Spannend....

hoi jenny,

ik ben uitgerekend op 19 maart en het is ook mijn eerste zwangerschap, ik mag overmorgen al naar de verloskundige, maar ook ik ben heel erg zenuwwachtig en kan niet wachten tot ik 17 augustus mijn eerste echo heb. leuk dat er zoveel dames hier zijn die rond de 20e zijn uitgerekend en ook van een paar weken eerder Bij onzekerheden zijn er hier genoeg dames om iets aan te vragen.

groetjes marie

Terug
Bovenaan