Even voorstellen

Hoi lieve allemaal,
Ik ben Kim 23 jaar en zwanger van ons 1e kindje.
Ik lees nu al een tijdje mee op het forum. En eindelijk mag ik me ook aansluiten op een zwanger forum. Wij zijn uitgerekend rond 25 maart. We zijn zwanger geraakt via IUI eindelijk na 2 1/2 jaar. Ik voel me helemaal goed en ik heb echt nergens last van. Af en toe misselijk met vlagen en soms moe maar dat had ik eigenlijk altijd wel. Hopelijk gaat alles goed. We mogen 12 augustus voor de 1e echo en voor ons gevoel is dat nog zoooo ver weg, ik wou dat ik morgen al mocht haha dan weet je het echt helemaal zeker. Ik wil jullie in ieder geval ook een hele fijne en voorspoedige zwangerschap wensen.

Groetjes Kim

Hoi Kim!

Welkom bij de club!
Super dat je na zo'n lange tijd toch in verwachting bent!

Hele fijne zwangerschap en lees en schrijf lekker mee!

Liefs,
Juulke

Bedankt voor jullie lieve en snelle reacties :)

Ik ben ook ontzettend blij de de IUI inderdaad heeft gewerkt. Ik had er een beetje een hard hoofd in gekregen omdat het al de 4e keer was. Dit keer wel met hormonen waarvan ik een grote cyste heb overgehouden. Ik moet nu volgende week donderdag voor de eerste echo, en ik hoop maar dat het goed gaat ivm de cyste. Ik blijf gewoon goede hoop houden. De assistente zou me terug bellen als de gynaecoloog me eerder terug wou zien ivm de cyste en dat is na 3 weken nog niet gebeurd, dus het zal wel goed zijn.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en dat jullie hier ook enorm van kunnen genieten. Het is tenslotte echt iets heel speciaals vind ik.

Veel liefs

Bedankt voor jullie lieve en snelle reacties :)

Ik ben ook ontzettend blij de de IUI inderdaad heeft gewerkt. Ik had er een beetje een hard hoofd in gekregen omdat het al de 4e keer was. Dit keer wel met hormonen waarvan ik een grote cyste heb overgehouden. Ik moet nu volgende week donderdag voor de eerste echo, en ik hoop maar dat het goed gaat ivm de cyste. Ik blijf gewoon goede hoop houden. De assistente zou me terug bellen als de gynaecoloog me eerder terug wou zien ivm de cyste en dat is na 3 weken nog niet gebeurd, dus het zal wel goed zijn.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en dat jullie hier ook enorm van kunnen genieten. Het is tenslotte echt iets heel speciaals vind ik.

Veel liefs

Terug
Bovenaan