Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben jajo en ben 28 jaar. Zwanger van de 2e...De 1e is 5. Volgende week staat de eerste afspraak met de vk gepland, maar zoals het er nu uit ziet ben ik de hekkesluiter van de mamaclub mrt 2011. De uitgerekende datum zou namelijk 31 maart zijn.

Graag zou ik hier mee willen lezen en als het kan af en toe mijn mening geven...

Allemaal gefeliciteerd trouwens met jullie eigen wondertjes.

Groetjes, jajo

Hoi,

Gezellig dat je mee komt kletsen.
Ik ben 26 jaar en ook zwanger van de 2de. Ik ben 18 maart uitgerekend (binnenkort nog een termijnecho) onze eerste word een maand later 4 wanneer onze kleine spruit geboren word.

gr louise

Hoi
Gefeliciteerd.
Gezellig dat je erbij komt, ik ben ook 28jr en in verwachting van de 4e, heb al 3zoontjes van 10-5-2jr!
Is jou oudste een jongen of meisje?
Hoe voel je je??

Gr MJ

Hoi Hoi,

Bedankt voor alle welkoms woorden...

@ MJ, de oudste van ons is een jongen.
Wat de zwangerschap betreft is het deze keer het tegenovergestelde van de vorige...er valt geen pijl op te trekken hahaha
De ene keer ben ik misselijk en moet alles eruit wat er in gaat en de andere keer ben ik zo moe dat het lijkt of ik een marathon gelopen heb. Verder af en toe last van mijn buik zelf steken erin vooral bij het opstaan...ach hopelijk krijg ik volgende week antwoord op al mijn vragen ;).

Hoi Jajo,
Ook een jongetje van 5, leuke leeftijd he!!
Wat vind hij ervan dat hij een broertje/zusje krijgt?
Hier is mijn zoon van 5 het meest enthousiast, mijn buik (de baby) krijgt elke dag kusjes en de woorden, ik hou van je baby,o lief
De oudste is ook blij, maar voor hem is het gesneden koek,,haha
De jongste is te jong om het daadwerkelijk te begrijpen al weet hij wel wat er in de buik zit;;een zusje,,haha

Volgende week naar de vk dus?? veel plezier/succes, weet je al wanneer je de echo krijgt?
Groetjes MJ

Hey MJ,

het is een leuke en drukke leeftijd, maar o zo gezellig :).
Hij is helemaal blij dat hij een broertje of zusje krijgt hij hoopt zelf op een zusje?!
Hij verkondigt het ook aan iedereen die het maar horen wil...Mama heeft een baby in haar buik, maar we moeten nog lang wachten het is voor april of maart!! Te schattig gewoon ;).

Ja volgende week naar de vk ben benieuwd...ga ervan uit dat alles goed is :).
Wanneer ik een echo krijg weet ik niet, want ik ben nog nooit bij een vk geweest...De vorige keer kon het gewoon bij de huisarts, dus we zullen het volgende week wel horen denk ik.
Groetjes, jajo

Terug
Bovenaan