Even voorstellen.....

Hoi! Ik ben Claudia, 32 jaar, en zwanger van de 3e! We hebben al een dochter van 2,5 jaar en onze zoon wordt deze week 1 jaar! Ben vandaag 11 weken zwanger............en ook deze keer vind ik het superspannend! Wie zijn er nog meer rond de 11 weken zwanger? Heb nog nooit op een forum gezeten, ben dus benieuwd! Iedereen veel succes met de zwangerschap en geniet!
 
hoi claudia,

gefeliciteerd.
ik ben nu zwanger van de 2e.
ben ongeveer 8 weken zwanger.
as donderdag naar de vk en dan weet ik precies hoever ik ben.
hoe gaat het met je kwaaltjes?
ik heb wel last van misselijkheid (meer dan bij de eerste) en moe, maar voor de rest is het nog goed vol te houden
 
Hoi Claudia,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk ook met de eerste verjaardag van je zoon!
Ik ben woensdag 16 weken zwanger van onze eerste uk.
Veel plezier op het forum en kan je de groentjes, including me, nog wat goede tips geven :)
Groetjes Rianne
 
Hoi Claudia,
Gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk ook met de eerste verjaardag van je zoon!
Ik ben woensdag 16 weken zwanger van onze eerste uk.
Veel plezier op het forum en kan je de groentjes, including me, nog wat goede tips geven :)
Groetjes Rianne
 
hoooi mamavanesmee!
spannend allemaal hé! ik heb behalve dat ik wat moe ben, geen last van kwaaltjes! gelukkig maar! geniet ervan as woensdag bij de verloskundige! neem aan dat je dan een echo krijgt/ hartje gaat horen? ben daar niet zo in 'thuis' bij beide kindjes en ook bij deze 3e ben ik bij de gyneacoloog onder controle.
groetjes! claudia
 
hoi RianS,
bedankt voor je reactie!
jij bent alweer 16 weken zwanger! voel je je goed? tja wat goede tips voor de groentjes...............'neem nu echt je rust als je daar behoefte aan hebt! bij een eventuele tweede strax op komst, lukt dat bijna niet meer! (dan heb je al een ukkie rondlopen) en volg gewoon je eigen gevoel! dan komt alles goed!
en geniet vooral! ik bleek na de bevalling van ons eerste kindje, ernstig ziek te zijn, ik had lymfeklierkanker, dus mijn hele kraamtijd viel in duigen..........een maand later zat ik aan de chemo's, daarna bestralingen.............dus je begrijpt bij onze zoon heb ik dubbelgenoten van mijn kraamtijd!
succes!
groetjes claudia
 
Hoi claudia,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat heftig zeg, ben je helemaal beter nu??
Ik ben mj en in verwachting van de 4e, ben nu 12+3wk, bij de mamaclubs is ook een maartclub, daar zitten er dus nog meer die zover zijn als wij!!
Fijne zwangerschap toegewenst!
Gr MJ
 
hoi mj!
thnx! jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! en de 4e! super! ik ben helemaal beter nu! na 4x chemo was de kanker niet meer te zien op de petscan, daarna nog 2x chemo gehad en vervolgens 15x bestraald, je begrijpt ik geniet nu nog meer van het leven en van mijn gezin!
ik zag het ja die maartclub, daar had ik me ook al even voorgesteld......!
jij ook een fijne zwangerschap voel je je goed?
claudia
 
Terug
Bovenaan