Even voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben Cindy en ik ben nieuw hier.
sinds kort hebben ze vastgesteld dat ik PCOS heb. Was al een hele tijd niet ongesteld geweest. Hierdoor doorverwezen naar de gyneacoloog. zij kon snel de diagnose stellen na een inwendige echo. Ik ben gestart met medicatie om de ongesteldheid op te wekken en sinds vorige maand gestart met Clomid. Ik heb afgelopen maandag bloed geprikt. De gyneacoloog kan dan zien of ik een eisprong heb gehad. Ik vind het heel erg spannend allemaal. Hoop dat ik een eisprong heb gehad. en dan natuurlijk wachten op de menstruatie of niet. Spannend. voel me nu al een paar dagen niet echt lekker. Denk dat dat een goed teken is dat de menstruatie er aan komt maar het kan natuurlijk ook maar zomaar zo zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad.
Vrijdag belt de gyneacologe mij en dan hoor ik meer.
Ik heb trouwens helemaal geen echo''s gehad tijdens de hele cyclus. ik heb alleen een afspraak om bloed te prikken op dag 25 en een belafspraak met de gyneacoloog op dag 35. Heb er nog wel achteraan gebeld maar zij zeiden dat dit voldoende was zo. Ik ga het in ieder geval nog wel even navragen as vrijdag. Omdat ik hier hele andere verhalen lees.
Nou allemaal succes met zwanger worden!!
Liefz cindy

Hoi Cindy,

Vreemd dat je behalve die ene keer geen echo's meer hebt gehad. Want je weet dan ook niet precies welke dag je je eisprong hebt gehad en hebt daar dan ook niet extra rekening mee kunnen houden. Bij onze jongste ben ik 3 cycli lang "gevolgd" dmv een echo. De 1e 2 cycli reageerde ik niet op de dosis Clomid die ik kreeg, dus moest die verhoogd worden. En ook kunnen ze zien of de Clomid niet overstimuleert.
Zou het zeker even navragen en er ook bij zeggen dat je verhalen hebt gehoord dat er op veel plekken veel meer echo's gemaakt worden. En vragen wat de reden is waarom jij niet meer echo's krijgt.
Suc6!

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan