Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Geeske 29 jaar oud en moeder van 2 prachtige jongens. De oudste is vijf en de jongste 7 maanden.
Beide keren heeft het zo'n beetje 3 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Bij de oudste met behulp van clomid en bij de jongste met behulp van puregon en pregnyl. En volgende week gaan wij weer de malle molen in. Want we willen nog heel graag een derde wondertje.
Nu snap ik best dat sommige van jullie zullen denken, wat snel en wat moet ze hier, maar ik zou toch heel graag weer mee willen praten.

Groetjes Geeske

hai,
nou ik denk dat het hoor.
. ik heb een zoontje van 2,5jr en het duurde 11mnd (met een miskraam tussendoor) voor dat ik zwanger was. nu zijn we (alweer) 1,5 jr bezig voor een tweede.van de eerste zijn we zonder hulp zwanger geraakt. dus vind het erg moeilijk om de stap te maken naar de dokter.
ik hoop voor jullie dat het nu niet zo lang duurt.
gr hetty

Een kinderwens is misschien bij een tweede of in ons geval derde kindje nog wel sterker dan bij de eerste, omdat je weet hoe fijn het is.
Aangezien het bij jullie ook niet vanzelf gaat is het niet raar dat jullie nu alweer willen proberen.
Wij zijn nog geen jaar geleden ons tweede kindje helaas een week na de geboorte verloren (zuurstofgebrek bij geboorte) en onze kinderwens is nooit weggeweest.

Dus hopelijk hebben jullie nog eens geluk en gaat het deze keer sneller.

Liefs, Maaike

Terug
Bovenaan