even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na lang zoeken ben ik op deze site terecht gekomen, en ik moet eerlijk bekennen dat dit een van de weinige site's is die mij aanspreekt.

Mijn situatie op dit moment is dat ik samen met mijn partner probeer zwanger te worden. Helaas tot nu toe met weinig succes. Ben sinds 1 december 2009 gestopt met de pil (prikpil) en eindelijk lijkt mijn menstruatie nu redelijk op gang te komen.
Was van februarie tot aan juni aan één stuk door ongesteld en dat beviel mij totaal niet. Nu lijkt er meer regelmaat in te komen. Ben wel onregelmatig maar niet meer aan één stuk door. Ik zit nu op een cyclus van tussen de 35 en 40 dagen. Hierdoor hoop ik nu ook een eisprong te krijgen.

Zijn er meer mensen die gebruik hebben gemaakt van de prikpil? zo ja wat is jullie ervaring met betrekking tot zwanger worden.

Welkom op de site!! Helaas geen gebruik gemaakt van de prikpil..

Welkom hier!
Hier ook geen ervaring maar er wel naar nieuwsgierig.
Liefs

Probeer is een ovulatietest van sensitest. Dez geven aan wanneer je vruchtbaar bent. Ik was gelijk zwanger toen ik hem had gebruikt. Wie weet helpt het. Ze zijn te bestellen op www.sensitest.nl

Hopelijk heb je er wat aan.

Gr. Tamjo

Ik heb inderdaad een ovulatietest gehaald. nu maar even afwachten wat er gaat gebeuren.

Wat betreft de prikpil. Het is een mooi systeem en ik had er veel voordelen aan zoals geen menstruatie geen pijnlijke buikkrampen wat bij mij ook de reden was om er aan te beginnen. Het is alleen wel zo dat als je zwanger wilt worden dan moet je erg veel geduld hebben. Gemiddeld staat er negen maanden voor voordat je weer een normale cyclus heb. Dit is mij toendertijd nooit verteld door de huisarts (beetje slordig). Ik heb zelf weinig te klagen over het gebruik van de prikpil maar raad het iedereen af die nog kinderen willen.
Mij frustratie is nu ook erg hoog dit komt mede doordat ik nog al ongeduldig type ben. Wat mij vooral erg op valt is dat ik bij elke kwaaltje denk zou ik zwanger zijn. Ik weet dat ik gedult moet hebben. Zolang ik niet ongesteld was wist ik zeker dat ik niet zwanger kon zijn maar nu ik weer op een redelijke normale cyclus zit lijkt het wel of ik mezelf niet meer herken.
tja ik weet het je moet er niet te veel mee bezig zijn maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.

Nou hier is precies hetzelfde aan de gang... Sinds ik gestopt ben met de pil, denk ik bij alles wat er gebeurt zou het... Soms heb ik het idee dat ik mezelf wat aanpraat en dan weet ik weer zeker dat ik het toch echt voel... Ik denk dat het voor iedereen moeilijk is om geduld te bewaren. Als je eenmaal de keus hebt genomen om er voor te gaan dan wil je het liefst ook zo snel mogelijk...

ben blij dat het niet helemaal aan mij ligt. Maar dat het herkenbaar is.

Ja wij vrouwen kunnen ons zelf behoordlijk gek maken haha...

Terug
Bovenaan