Even voorstellen

Hallo lieve mama's,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik mailde vorig jaar ook mee op dit forum, maar wij hebben mei dit jaar een vroeggeboorte gehad van ons engeltje jaslynn* bij een zwangerschap van
20 wk en 4dgn. Ik was 2 oktober dit jaar uitgerekend, maar ze zou met de keizersnede gehaald worden, dus zou het een week eerder worden.

We hebben afgelopen zondag positief getest, wilden niet al te lang wachten met het opnieuw zwanger willen worden.

En ik ben volgens de berekening van mijn laatste menstruatie 30 mei 2011 uitgerekend.

Het is heel spannend allemaal, we mogen 15 okt a.s. voor onze eerste echo, ben zo benieuwd. We worden nu ook veel strenger onder controle gehouden.

Vind het ook best een beetje eng, probeer er toch wel van te genieten hoor. Heb niet zo heel veel last van kwaaltjes, ben niet misselijk ofzo. Moet wel veel plassen en soms lijkt het net of ik in me broek moet plassen hihi en me borsten zijn wel gevoelig, maar niet dat het pijn doet ofzo.

Zijn er mamma's die ook niet zoveel last hebben van kwaaltjes?

Liefs,
Bernice

Welkom, hopelijk gaat nu alles goed! Wel weer heel spannend zeker? Probeer maar te ontspannen de kans dat het weer fout gaat is zo ontzettend klein.
Ik heb ook niet veel klachten. In het begin helemaal niet. Wat gevoelige borsten, maar dat kon soms ook dagen weg zijn. Na 7 weken kreeg ik wel wat meer last van een wee gevoel en 's ochtends niet lekker zijn. Ik kon niet tandenpoetsen. Maar dat is ook weer per dag verschillend.

Morgen de eerste echo, ik ben dan 9 weken. Ik vind het zo spannend. Heb in 2007 een miskraam gehad, daarna wel een gezonde dochter gekregen. Maar ik blijf het echo moment toch ontzettend spannend vinden! Als alles maar goed is!

Probeer je wel een beetje te genieten?

Hai Bloempje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Dank je wel. Ja, het gaat wel goed met me. Heb af en toe ook een wee gevoel dat ik me misselijk voel in de ochtend of gewoon op een moment van de dag.
Ik probeer van de zwangerschap te genieten en positief te kijken naar de 1e echo.
Die heb ik op 15 oktober, dus spannend.

Hoe is je eerste echo gegaan? Heb je een mooi kloppend hartje kunnen zien?

Ik ben zo benieuwd?

Liefs,
Bernice

Terug
Bovenaan