even voorstellen :)

hey dames!

ik ben nieuw hier op het forum, en ik lees dat je hier veel kwijt kunt aan elkaar, en elkaar om adviezen kunt vragen! top om te lezen!

ik ben nu 22 jaar, en sinds kort gestopt met de pil. Om eerlijk te zijn vind ik het best spannend allemaal ;) Zijn er meer mensen die dit gevoel hebben/gehad? of ben ik de enige?!

Welkom!!!

Wij zijn bezig voor nummer 2 en net als bij de eerste is en blijft het spannend.
Het wachten op je NOD vind ik elke maand weer zenuwslopend,

Hopelijk ben je gauw zwanger

volgens mij blijft het altijd spannend of juiste bij een volgende spannender.....
Hopenlijk alleen maar positief spannend. Die kriebels zijn soms heel "lekker"om te voelen!!
Genietze van deze tijd en hopenlijk snel een positief bericht!!!

Hoi hoi!

Ik ken het gevoel! Wij zijn ook gestopt met de pil. Voor mij is het de tweede want ik heb mijn dochter gekregen toen ik 17 was. Maar vindt het heel erg spannend, echt in alle opzichten! Het vertellen aan de familie, hoe de zwangerschap zal zijn, hoe zal alles straks zijn, is 't helemaal gezond? Dat soort dingen. En met de eerste weet je natuurlijk nog niet precies wat je te wachten staat, en is alles nog echt helemaal nieuwe.

Vooral om te horen te krijgen of het gezond is vindt ik heeeeel spannend. Maar dat weerhoud me der niet van om er straks lekker van te genieten.

Welkom op het forum. ja ik ben ook gstopt met de pil nu een klein jaartje. we gaan voor de eerste en ik hoop nu toch wel snel zwanger te worden al heb je het niet helemaal zelf in de hand. alke maand weer afwachten kan soms erg frustrerend zijn.

groetjes hilda

Welkom!!!

Ja ik ken dit gevoel wel... Benieuwd naar iets heel bijzonders waar je je gee voorstelling van kunt maken.
Ik ben nu 13 maanden gestopt met de pil en zit in de 10e ronde.
Succes en nogmaals welkom

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan