Even voorstellen

Hallo Dames,

Ik ben Marisca 25 jaar gelukkig saampjes met mijn vriend al 6 jaar en sinds vanochtend test gedaan en ZWANGER.

Dus nu komen we hier kijken. We zijn maar 3 maanden bezig geweest dus erg lucky voelen we ons wel.

Donderdag naar de huisarts dus ben benieuwd.
Wordt waarschijnlijk gynecoloog ivm mijn schildklier aan doening. zijn hier overigens meer dames met een schildklier aandoening ?

Ik zit ook vol met vragen dus hoop dat jullie niet gek van mij worden.

Bedankt in iedergeval alvast voor alle antwoorden.

Liefs Marisca en uK
 
hey marisca!

Heel erg gefeliciteerd!

ik vraag ook iedereen de oren van de kop maar volgens mij worden ze nog niet gek van me :)

Hoelang ben je nu ongeveer??
en hoe voel je je??

Groetjes! amanda
 
Van harte gefeliciteerd.

Ja hoor ik heb ook last van een schildklier aandoening. ( graves)
Ik ben nu 21 weken zwanger en ben vanaf 12 weken ondr controle van de gynaecoloog. Wat ik ook wel prettig vind. Tot nog toe iedere controle een echo gehad. Dat is wel een voorrecht.
Verder voor de schildklier ga ik iedere 4-5 weken naar de internist. Slikte geen medicatie voor mn zwangerschap. Nu weer wel, maar voel me hier echt beter door!

Geniet ervan.
Groetjes Agnita
 
Heey Agnita,

Die van mij werkt te langzaam dus vooral in de eerste weken wanneer je kindje het extra hard nodig hebt zal ik extra gemonitord worden zij de huisarts.
Wat slik jij nu ???

Verder nog bijzonderheden gemerkt ?

Heey amanda,

Volgens de cyclus zou ik nu 4 weken moeten zijn gerekend vanaf mijn vorige menstruatie zoals hier ook op de zwangerkalender gezegd wordt.
Ik zou dan zo rond eind juli moeten bevallen als alles goed gaat.

Ik voel me gelukkig verder goed soms wel beetje gerommel en steekjes in mijn onderbuik en erg misselijk, mood swings zijn er ook en verder gelukkig nog nergens last van.

nu hopen dat alles goed gaat en de eerste 10 weken zo voorbij zijn, dan gelukkig wat meer zekerheid.

lijkt me wel bijzonder om zo de eerste keer je kindje te zien op de echo.

Die extra echo's lijkt mij ook niet bezwaarlijk.


 
Gefeliciteerd...wij zijn precies even ver..ook ik ben eind juli uitgerekend ..en toevallig heb ik ook last van een trage schildklier. ik slik thyrax .
geniet er van en we zullen mekaar vaker tegen komen hier ;-)
 
Heey Ingetje,

Ik slik ook thyrax en die van mij werkt ook vertraagd. Ben al wel 5 jaar stabiel met de waardes.

Wij hebben zo eerste afspraak bij de huisarts dus ben benieuwd.

Is het voor jou ook je eerste ??
 
Terug
Bovenaan