Even voorstellen

Ik ben nieuw hier,dus zal me even kort voorstellen:
Ik ben Martine en getrouwd met Raoul,wij wonen in Goes (Zeeland).Dit is mijn derde zwangerschap,de eerste zwangerschap eindigde in een miskraam met 10 weken.Daarna is ons prinsesje Zoë* op 10-10-2007 geboren.Helaas is ons meisje op 13-02-2010 's nachts plotseling overleden.Ik heb haar 's morgens in haar bedje gevonden.Ik zal niet het hele verhaal vertellen,wil je het lezen dan kun je op haar website www.prinsesjezoe.vlindersite.nl kijken.
Deze zwangerschap is ook heel erg dubbel en moeilijk,want het verdriet om ons meisje is nog zo groot! Ik ben 16 april 2011 uitgerekend en wij hebben 26 november de 20 weken echo.
Veel liefs Martine

Jeey Martine en Raoul!

Wat een hoop ellende krijgen jullie op je bord zeg! Ik ga heel hard duimen dat alles deze keer echt helemaal goed gaat en dat jullie straks mogen genieten, en blijven genieten, van een prachtige zoon of dochter. Heel veel sterkte, het is voor jullie nog zoveel spannender als voor ons deze tijd! Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer toch een heel klein beetje te genieten van je zwangerschap. Leuk in ieder geval dat je je hebt aangemeld hier bij de april mama's. Welkom!

Greetz Esz

hoi meid,

wat lijkt me dat erg zeg om je kindje te moeten vinden terwijl het overleden is.
bah.
hoop dat ik het nooit mee mag maken.
geniet van deze zwangerschap.

xxxx

Hoi,
wij hopen dat het ook helemaal goed gaat,tot nu toe wel,we hebben nu al 4 echo's gehad,en alles was helemaal goed.We proberen er wel van te genieten,maar alles is heel dubbel,blijdschap en verdriet.Ik ben niet echt bang voor de zwangerschap,maar meer als het kindje geboren is.
Vooral met slapen enz denk ik,want Zoë* is natuurlijk 's nachts overleden.Zo onverwacht,een kerngezond meisje van 2 jaar en 4 maanden,en dan van de ene op de andere dag zo plotseling uit ons leven gerukt.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Hallo Martine & Raoul...

Ik heb het zitten lezen net als alle andere mama's.
Meid wat een verhaal het is gewoon niet te bevatten dat zoiets kan gebeuren.
Ik snap dat het dubbel is om van je zwangerschap te genieten maar probeer het toch..Zoë* waakt over haar broertje/ zusje en weet dat ze van bovenaf supertrots is...
Toch bij deze welkom bij de April mama's..

Liefs Chantal

Oh meid, wat vreselijk zeg! Het is mijn grootste angst om een van de kids te verliezen, ik denk van elke moeder (en vader). Heel begrijpelijk dat je het moeilijk vind om te genieten nu...

Misschien helpt het je om op dit forum lekker ´gewone´ zwangerschapsverhalen te lezen...

Ik woon trouwens niet ver bij jou vandaan, in Kamperland.

Sterkte & Liefs!

Terug
Bovenaan