even voorstellen!

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik me ook melden bij de club! Ben als alles goed mag gaan uitgerekend op 3 augustus.
Heb begin september een miskraam gehad met ong. 8 weken dus het is wel spannend allemaal. Ik voelde me er toen ook niet lekker bij, had al een naar voorgevoel en die kwam helaas dus uit. Nu voel ik me wel beter, wel veel buikpijn en slijmverlies, hebben jullie daar ook last van?
Heb al een dochter van 4 dus dit wordt onze tweede. Spannend!

groetjes Jantine
 
Pfff heftig hoor!
Hier helemaal geen last van echte kwaaltjes. Was de vorige keer wel anders. Maar wat niet is, kan nog komen : (
Heb je alleen buikpijn of ben je ook misselijk. Dat schijnt nl weer een goed teken te zijn. Door de snelle hcg aanmaak kan je behoorlijk misselijk worden!!!

Succes!
 
Hallo Jantine

Ja ik vind het ook erg spannend net zoals jij. ( ook een miskraam gehad 4 jaar geleden)
Ik heb ook wel een vreemd gezeur in mn buik. Of veelal 'savonds een druk op mn schaambeen. Herkent iemand dit?
Ben (nog) niet misselijk, wel hier en daar ineens erg moe, pijnlijke borsten en moet veel naar het toilet.
Ik hoop net zoals jij dat het goed gaat. Dit zal mn eerste kindje worden. En ben al 35 duss...hoop dat het er voor ons inzit...
Groetjes
 
Ook ik vind het erg spannend! Nu 4 weken en in juli heb ik een vmk gehad vrijwel meteen nadat ik positief had getest. Dat maakt me nu erg onzeker. Ook ik heb nu wat last van een wat zeurend gevoel in mijn buik/liezen. Ook kan ik moeilijk naar het toilet. Hopelijk gaat het voor ons allemaal goed en hebben we in augustus een prachtig kindje in onze armen!!!
 
Ik vind het ook super, zit nog in de 5de week, en voel sinds vandaag mijn buik een beetje. Ik ga wel goed naar de toilet en moet ook meer plassen. Ook bij mij wordt het mijn eerste kindje en ben ook 35 jaar...
 
Ik vind het ook super, zit nog in de 5de week, en voel sinds vandaag mijn buik een beetje. Ik ga wel goed naar de toilet en moet ook meer plassen. Ook bij mij wordt het mijn eerste kindje en ben ook 35 jaar...
 
Hoi allemaal,

Jullie ook gefeliciteerd! Begin nu wel soms wat misselijk te worden, buikpijn wordt ietsie minder.
Hoop echt dat het deze keer goed zal gaan en voor jullie ook natuurlijk.
Moe zijn, ja dat wil nu ook wel, ben om 21.00 uur gewoon helemaal uitgeteld en na een werkdag lig ik na het eten al bijna met mijn ogen dicht. Maar goed, we weten waar we het voor doen. Toch?
 
Afscheiding heb ik ook last van. Schrok me gisteren een hoedje want het was wat bruin. (vorige miskraam begon ook zo dus ik vind het erg spannend)
Maar nu niets meer dus hoop dat het wat oud bloed ofzo is.
 
Terug
Bovenaan