Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum wordt het eens tijd ook een bijdrage te leveren. Wij zijn bezig voor ons 1e kindje, in de derde maand inmiddels. Zo, het is al fijn om dat nu eens te typen, het is toch best een groot "geheim" .
Vind het elke maand enorm spannend en voel ook steeds van alles. Ben er nog wel rustig onder, maar denk wel dat het steeds moeilijker wordt dat ook te blijven!
Nou, iedereen veel succes en tot het volgende berichtje!

welkom! hopelijk ben je snel zwanger! gezellig dat je erbij bent!!

Welkom!

Het is inderdaad een erg spannende tijd. Het "geheim" maakt het erg bijzonder tussen man en vrouw (tussen partners) maar soms wilde ik het wel uitschreeuwen.

Er rustig onder blijven wel belangrijk hoor, de hormonen kunnen je flink gek maken.

Ik wens je veel geluk, gezondheid en liefde en hoop dat je snel in verwachting bent.

Liefs

welkom... leuk leuk...

ik ben ook nieuw vanaf vandaag. mijn vriend en ik zijn nu 2 maand gestopt met de pil,

succes...

liefs mij...

Welkom! Het is idd erg fijn om je geheim ergens kwijt te kunnen. (en de frustratie's die erbij horen haha)

Veel succes en veel klusplezier hihi!!

hoiii
welkom hier, ik ben weer sinds een klein maandje aanwezig hier en zo'n 3 jaar terug toen we voor de eerste gingen
heerlijk dat je hier toch je ei kwijt kan terwijl je tegen de rest van de buitenwereld nog even wilt zwijgen.
onze kleine meid wordt volgende maand 3 en er wordt best vaak gevraagd 'willen jullie niet nog een tweede' en ik maar braaf zeggen, nee we wachten nog heel even
tegen mijn mams heb ik ondertussen gezegd dat we na de verjaardag van onze kleine meid waarschijnlijk mijn spiraal gaan verwijderen. is ze weer even stil hahahah,
veel vruchtbaarheid gewenst

hoiii
welkom hier, ik ben weer sinds een klein maandje aanwezig hier en zo'n 3 jaar terug toen we voor de eerste gingen
heerlijk dat je hier toch je ei kwijt kan terwijl je tegen de rest van de buitenwereld nog even wilt zwijgen.
onze kleine meid wordt volgende maand 3 en er wordt best vaak gevraagd 'willen jullie niet nog een tweede' en ik maar braaf zeggen, nee we wachten nog heel even
tegen mijn mams heb ik ondertussen gezegd dat we na de verjaardag van onze kleine meid waarschijnlijk mijn spiraal gaan verwijderen. is ze weer even stil hahahah,
veel vruchtbaarheid gewenst

Welkom!!:) Wij gaan ook voor ons 1e kindje en zitten ook in ronde 3! Hopelijk worden we snel zwanger!

Liefs

Terug
Bovenaan