Even voorstellen

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier...sowieso is heel het begrip "forum" nieuw voor me.
Zal even wennen zijn, maar als ik al die gezellige kletspraatjes en handige tips lees ben ik erg benieuwd!!
Ik heb een dochtertje van bijna 2 (19-01-2009) en ben 25w zwanger van een 2e meisje.
We hebben onze handen vol aan ons kleine bijdehante meisje, maar Oooh wat is ze leuk!!!!!
Dus het lijkt me ideaal om te lezen en delen dat er voor mij heel veel herkenbaar is als starter in de peuterpuberteit!!!

Hoi hoi,

welkom op het forum hier! Hoe heet jullie meid? Hoe gaat het met je zwangerschap? Leuk zeg, een zusje erbij! Ook hier onze handen vol, al valt het allemaal nog wel mee als ik kijk naar wat ik verwachtte. En je moet je prioriteiten bijstellen he?
Onze Tijn wordt 14 januari 2. Het gaat zo snel! Wout is afgelopen april geboren en wordt dus in april alweer een jaar.

groetjes Natasja

haii,

Dankje! Onze kleine meid heet Benthe en de zwangerschap verloopt goed. Ik mag niet klagen!
Prioriteiten bijstellen inderdaad, ben er nu al mee bezig hahah dan kan ik alvast wat wennen.

Jij hebt ze ook lekker kort op elkaar, heerlijk toch!!
Maar wel een drukke boel denk ik zo.....
Ik merk wel dat ik probeer om Benthe langzaam aan steeds meer zelf te laten doen en ook alleen te leren spelen. Ik hoor haar nog niet klagen dus heb geen vrees voor de toekomst, ben wel reuze nieuwsgierig naar weer een heel nieuw mensje...

Groetjes Maike

Hey Maike,

leuke naam Benthe! Ik las pas ergens dat je je kind door een broertje of zusje (op komst) ineens veel zelfstandiger laat zijn. Nu was dat hier niet zo van toepassing, Tijn was echt nog te klein maar inmiddels denk ik wel. Hij gaat (meestal) netjes vanuit de auto op de stoep en wacht daar tot ik Wout uit de auto gepakt heb. Ook moet hij ineens vaker wachten en kan hij zijn broertje met van alles helpen, wat voelt hij zich dan groot!
Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent. 25 weken is nog wachten tot ...?

liefs Natasja

hej Natasja,

Ik denk dat het ook wat makkelijker is als ze al wat meer zelf kunnen (en er niet moeilijk over doen).
Al zou ik ze het liefst lekker klein houden, maarja...of je daar wat mee bereikt!!
En algeen bekend geloof ik: Van helpen worden ze zó blij en trots! 2 vliegen in één klap dus!

Mag nog tot 29 maart.....eindelijk!!!

liefs maike

Terug
Bovenaan