Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Wendy en ben zwanger van ons 2e kindje:D
Ik ben nu zo ongeveer 5 weken heen, en heb pas in januari een afspraak bij de vk, en ben dan 9 weken! hopelijk dan ook direct een echo:D
Ik ben rond 18 augustus uitgerekend, Erg spannend aangezien mn dochter de 28ste jarig is haha

Groetjes Wendy
 
Gefeliciteerd! Voor ons wordt aug ook een drukke maand, zoals het nu lijkt ben ik ong 12 aug uitgerekend (echo moet dat nog bevestigen) maar mijn man en ik zijn allebei in augustus jarig!
 
Hoi Wendy
Wat superleuk, ik heb ook al een dochter (nu zwanger van nummer 2 dus) en die is ook op 28 augustus jarig!!! En dan nu uitgerekend op 13 augustus, dus ook vlak daarvoor hahaha, wat een toeval he.
Gefeliciteerd en tot ziens op het forum!!
 
Hoi Nona,

Haha dat is zeker toevallig!
Mijn dochter was een week te vroeg, dus als deze baby ook een week te vroeg is zit er misschien wat meer tijd tussen haha
 
Hoi Wendy,
Het is toch altijd afwachten wanneer het komt he. Ik heb zelf van de eerste veel last van mijn bekken gehad, als dat nu weer zo is laten ze me zeker niet lang overtijd lopen, dus dan is het risico op tegelijk-jarig voor de kids in ieder geval weg. Maar eerst maar eens duimen dat alles goed gaat.
Hoe oud is jouw dochter?

Groetjes
 
Hoi:D

Mijn dochter is 2 jaar, is dus bijna 3 als de baby komt.
Ik heb toen aan het einde van mijn zwangerschap 3 weken op bed gelegen... iets met bandenpijn enzo, Kon niet meer lopen...Hoop dus niet dat ik het nu ook krijg.

Hoe oud is jouw dochter??

Groetjes
 
Terug
Bovenaan