even voorstellen

ik zou me even netjes voorstellen aan jullie..

ik ben Ingeborg woon samen met mijn man in Enschede.
ik ben morgen 27 weken zwanger van onze eerste dus allemaal erg spannend.
ik zit zins ruim 2 weken in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit hier voor volg ik dan ook therapie via pelvic.

met 24 weken is de verloskundige er achter gekomen dat de baarmoeder 4 weken voorloopt.. en heeft het 3weken gegeven om als nog naar norm te groeien.
aankomende donderdag hopen we dan ook duidelijkheid te krijgen hier over.

als er vragen zijn hoor ik het wel

liefs ingeborg

dankje anneke

dat hopen wij ook want onzekerheid kun je echt niet gebruiken in de zwangerschap..

voor de controle mogen we nog eerst genieten van een pretecho (3d/4d dvdpakket)

liefs ingeborg

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben Marina en moeder van een zoontje van bijna 3 en ben nu 26 weken zwanger.

Welkom op het forum, klets gezellig mee.

Liefs Marina

Hallo Ingeborg,

welkom op het forum, leuk dat je meeschrijft!! En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend dat je last hebt van bekkeninstabiliteit. Lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen door je mannetje,hahahaha

Ik ben Anne 29 jaar en 28,1wk zwanger van mijn 3e kindje. Heb een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van bijna 2 en nu zwanger van een zoon (bijna iedereen is zwanger van een zoon hier op het Maart forum!!) Weet jij al wat het word of blijft het een verassing.

Groetjes Anne

Hallo Ingeborg,

welkom op het forum, leuk dat je meeschrijft!! En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Vervelend dat je last hebt van bekkeninstabiliteit. Lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen door je mannetje,hahahaha

Ik ben Anne 29 jaar en 28,1wk zwanger van mijn 3e kindje. Heb een zoontje van bijna 4 en een dochtertje van bijna 2 en nu zwanger van een zoon (bijna iedereen is zwanger van een zoon hier op het Maart forum!!) Weet jij al wat het word of blijft het een verassing.

Groetjes Anne

allemaal bedankt voor het warme welkom..

@ Mama Anne voor zover we weten word het een stoer ventje.. en met de pret echo laten we dit nogmaals checken. ondanks dat het met de 20weken echo niet te missen was haha..

Terug
Bovenaan