Even voorstellen...

Dag mama´s,

Ik ben Jaleesa. 19 december jl heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was positief!
Volgens de huisarts ben ik op 23 augustus 2011 uitgerekend.

4 januari a.s. heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige! Spannend allemaal!

Ben benieuwd naar al jullie ervaringen!

Liefs,
Jaleesa

PS. Wie gaat er naar de 9-maandenbeurs??
 
Gefeliciteerd!! Ik heb zelf afgelopen Zaterdag positief getest en 13 Januari mijn eerste afspraak bij de VK! We zijn zwanger van ons eerste kindje! Spannend allemaal he? Is het ook jullie eerste?

9 maanden beurs, wanneer is dat? Februari ofzo toch?

Liefs
 
Hallo!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 18 augustus uitgerekend en 12 Jan naar de vk.
Spannende tijd hè!
Ik ga naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd!
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes!
 
Hoi hoi,
van harte gefeliciteerd en welkom hier.
Ik zit nog in twijfel of ik wel of niet ga naar de 9 maanden beurs.
Misschien.
 
@ Esje86
Bedankt! Jij ook van harte gefeliciteerd! Het is ook ons eerste kindje! Heel spannend, ik ervaar het echt als een zegen!

De 9 maandenbeurs is inderdaad in februari. Ik denk dat ik er wel heen ga, lijkt mij erg leuk!

Alvast succes bij de vk!

Liefs,
 
Marvi, bedankt voor je felicitatie! Tis echt ontzettend spannend! Ik ben tot nu toe nog niet misselijk geweest, of last van andere kwaaltjes gehad (behalve vermoeidheid) ik hoop dat ik de andere maanden kan blijven genieten van de zwangerschap!

Leuk dat je ook naar de 9 maandenbeurs gaat. Ik ben erg benieuwd!

Jij ook vast succes bij de vk!

Liefs
 
Marvi, bedankt voor je felicitatie! Tis echt ontzettend spannend! Ik ben tot nu toe nog niet misselijk geweest, of last van andere kwaaltjes gehad (behalve vermoeidheid) ik hoop dat ik de andere maanden kan blijven genieten van de zwangerschap!

Leuk dat je ook naar de 9 maandenbeurs gaat. Ik ben erg benieuwd!

Jij ook vast succes bij de vk!

Liefs
 
Terug
Bovenaan