Even voorstellen

Hallo, Ik ben Sabrina, 32 jaar en wij zijn eindelijk zwanger van ons 2e kindje. Na drie jaar klussen en klussen en klussen en 1 IUI (1 jaar geleden) is het ons dan toch echt zelf gelukt. Echt ik ben zoooooo blij, Maar tegelijkertijd ben ik ook zooooo bang. Heb nu wel erg last van m'n darmen(opstipatie) en af en toe last van m'n onderrug en hoofdpijn. De verloskundige vertelde mij dat dit te maken heeft met het hoeveelheid HCG hormoon in je lichaam. Dus gaat ook wel weer vanzelf over.Ik wordt er wel helemaal gek van van die onzekerheid. Wij zijn 1 september uitgerekend. Nou meiden heeel veel succes en geniet van jullie zwangerschap.

Hoi Mama van Myron,

Wat spannend zeg! Hartelijk gefeliciteerd! Heel toevallig maar ik ben ook op 1 september uitgerekend hahaha.. ooo nog wel erg ver weg he! Ik ben ook best wel bang (meer dan bij mijn vorige zwangerschappen) dat het ook nog mis kan gaan. Ik wou dat we die eerste twaalf weken maar weer voorbij waren.. dan is het allemaal weer wat zekerder dat het goed zal gaan. Ik heb ook snel last van mijn onderrug (banden) maar bij mij ook obstipatie. Ik heb net alweer een kiwi zitten eten.. vanmiddag een appel, kiwi en banaan (is zo lekker, maar kan ook obstipatie veroorzaken he). Dus nu nog maar een extra kiwi er tegenaan.

Hooftpijn herken ik ook trouwens (af en toe last van) en sneller een raar gevoel in mijn hoofd.. ligt gevoel..... ff een beetje raar worden (bloedtoevoer naar de hersenen zal dan wel ff niet optimaal zijn haha) ik herken dat ook wel van mijn vorige zwangerschappen.. ik heb twee zoontjes trouwens.. we verwachten nu nr. 3 en zeer gewenst!

Heeeeeeeel veel geluk met jullie zwangerschap..
En geniet er zo veel mogelijk van!!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan