even voorstellen!

Hoi Dames,

Ik lees al enige tijd mee hier,ben namelijk ook lid van de Mamaclub januari 2010. we zitten hier niet zo veel meer op maar op hyves des te meer!
Nu ben ik weer in verwachting,en ben uitgerekend op 14 juni.
Ik loop onder controle in het ziekenhuis vanwege de slechte bevalling bij mijn dochter Lizzy nu bijna een jaar geleden.
Die zwangerschap verliep niet soepel ivm zwangerschap ischias,en ook nu moet ik er weer aan geloven.ook nu zit ik sinds vandaag 100% in de ziektewet...helaas,maar niks aan te doen.

Ik hoop dat dit net zo'n gezellig clubje zal zijn als bij de moeders in 2010!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Waar kom je vandaan???
Tot op heden word er wel redelijk gepost aan berichtjes en er word heel erg meegeleefd met iedereen...
Wat rot voor je dat je vorige zwangerschap niet lekker liep.En wat balen dat je nu volledig in de ziektewet zit. Wat doe je anders voor werk?
Ook ik zit volledig in ziektewet ivm flauwvallen... Nu 10 week bij huis.
Gaat al wel beter dan het geweest is, kan wat meer in huis doen, maar het flauwvallen is helaas nog niet passé...Wanneer heb jij je 20 weken echo???

Liefs!

Hoi,

Ja klopt heeft te maken met je rug en spieren,ik werk in de horeca niet te doen dus nu!..ik kom uit Eindhoven.
pff met 10 wk al thuis,das ook al even!..
Hoe komt het flauwvallen?
Ik heb 31 jan de 20 weken echo.

Groetjes,

Nee zit thuis sinds week 6 (dus nu ruim 10 weken totaal) Ben 16,5 week zwanger... Mn bloeddruk is normaal al aan de lage kant... niet te laag normaal hoor... maar reageer daar normaal al snel op bij bijv snel opstaan, overgang van warme naar koude ruimtes en visa versa...
Sinds de zwangerschap is mn bloeddruk wel te laag, en had ik continue duizelingen waardoor ik niet eens op kon zijn helaas... dus heb ruim 2 week alleen maar plat gelegen en daarna verbeterde het enigsinds en lukte het rechtopzitten weer aardig. Sinds de 10e zwangerschapsweek begon ik weer wat te kunnen ondernemen in huis en onder begeleiding de deur uit. Werd letterlijk gillend gek van het alleen zijn en niet weg kunnen. Maar Inmiddels is de bloeddruk wel weer goed alleen blijft de baarmoeder zo nu en dan onaangekondigd het bloed uit mn hoofd onttrekken... En dit gebeurd helaas niet alleen bij actief zijn, vorige week nog terwijl ik rustig aan tafel zat te eten... Dan val ik dus spontaan flauw zonder dat ik het echt voel aankomen.
Ik mag daarom dus niet autorijden en werk in de thuiszorg, waarbij ik mn autotje nodig ben.
De kans is dus 90% nu dat ik tot aan de bevalling in de ziektewet zit.
Tis een familiekwaal. moeder en zusjes hebben het ook alleen hadden die een veel mildere versie en alleen bij actief zijn...
Maar we doen het voor een goed doel, en ach elk hoekje in huis word nu echt goed schoon haha. Moeten het toch maar van de positieve kant blijven bekijken.
Leuk de horeca... werk je daar normaal parttime? Zie je nu (ondanks dat et nog even duurt) ook op tegen de bevalling omdat het de vorige keer niet zo lekker liep?

Liefs

ppfff....wat een verhaal!...hoop voor je dat het beter gaat de komende tijd!!!!

ik werk als leiding gevende 30 uur,4 dagen per week dit is goed te doen met de kleine.

ik ben er nog niet echt mee bezig geweest met de aankomende bevalling,ik loop nu onder controle bij de gyn vanwege de afgelopen keer,dat was kantje boord zo spannend zat bijna tegen een spoed keizersnee aan..zal verdere details besparen maar heb alle pijn bestrijdings middelen gehad maar ik kreeg op het laatst na 14 uur weeën,rug weeën...nou ik kon echt niet meer...
maar goed,het was gelukt!...ik heb nu wel de 'ervaring" misschien dat me dat goed uit komt,en ik wat rustiger ben tijdens de bevalling.

hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! veel sterkte ook met je ischias, ik hoop dat je het een beetje onder controle kunt houden!

Terug
Bovenaan