Even voorstellen!

Hallo allemaal!!

Ik ben Michelle en in verwachting van ons eerste kindje! Vorig jaar heb ik een missed abortion gehad en kwamen we er helaas bij de eerste echo achter dat ons kindje niet meer leefde. Gelukkig gaat het met ons wondertje nu heel goed. We zijn ondertussen drie echo's en twee controles verder, ons kindje groeit goed, zijn of haar hartje klopt goed en het beweegt lekker veel. Ik ben maandag 17 weken en 20 juni uitgerekend! 1 februari hebben we de 20 weken echo spannend hoor!!
Leuk dat je zo met andere mama's in spe kan kletsen!

Groetjes Michelle

Bedankt voor de felicitaties! Butterfly86 ik voel me prima, behalve de laatste paar dagen wat minder maar dat komt door het overlijden van mijn oma. Ik voel de kleine regelmatig kriebelen/borrelen en mijn buik groeit flink. Ik krijg van veel mensen de vraag te horen of er niet twee zijn en zelfs wanneer ga je met verlof! Die vrouw dacht dat ik aan het einde liep! We hebben gister zijn of haar eerste pakje gekocht, zo leuk! En jij hoe voel jij je en wanneer ben je uitgerekend?
Groetjes!

Hahaha...
Nelaas kan dat niet.. gewoon regelmatig even kijken en onthouden wanneer je de laatste reactie hebt gelezen, dan kun je dus op het overzichtje zien of er berichtjes bij geplaatst zijn.
Ik ben 22 juni uitgerekend, scheelt maar 2 dagen dus ;)
Ik voel me goed. heb 1 rot kwaal... flauwvallen (zie ander berichtje) anders moet ik het steeds weer neerzetten en dat gaat zo overheersen... haha. Ook niet leuk voor anderen om steeds het zelfde te zien staan.
Ik heb in de 7e week al een pakje gekocht, en inmiddels al best wat gekregen, moet uitkijken dat het niet gaat uitpuilen lol, maar het blijft leuk dat kleine spul.
Ons kamertje komt in februari dus zodra ook de kast er staat, ga ik alles wassen en in de kast hangen en daarna lekker wegzwijmelen..
Om mij mag het juni zijn hahahah.

Terug
Bovenaan