Even voorstellen......

Hey meiden,

Zal me even voorstellen..
Ik ben Silke, 27 jaren jong en na een lange periode van proberen, onzekerheden en ziekenhuisbezoekjes zijn we eindelijk zwanger van ons eerste kindje... Op 19 juni zijn we uitgerekend, zijn dus nu 17 weken 1 dag.... echt spannend allemaal... Op 4 februari hebben we de 20 weken echo.... Inmiddels wel al 2 echo's gehad en we mogen om de week naar het ziekenhuis komen om naar het hartje te luisteren... Dat is echt een geruststelling, gewoon even luisteren en horen dat het goed gaat...

Verder begint mijn buikje eindelijk een beetje te groeien... nog niet zoveel maar dat komt denk ik omdat ik vrij lang ben en de kleine dus wat meer ruimte heeft in de lengte... Lijkt wel of het vorige week wat meer was dan deze week.. Maar zal wel goed zijn...

Heb wel regelmatig last van bandenpijn en mijn bekken werken helaas ook niet echt mee... Het is nog geen bekkeninstabiliteit maar vastzittende bekken... Ze bewegen niet echt goed... Maar we mogen niet klagen...

Liefs en groetjes Silke

Gefeliciteerd!
Fijn dat het na zo lang toch gelukt is!!!
En ja, de ene groeit nu eenmaal sneller dan de andere. Ik heb het zelf heel jammer gevonden dat je het nog steeds niet goed ziet (en ik ben juist heel klein....). Maar ja, als alles goed gaat maakt het ook eigenlijk niet uit hè.

Geniet van je zwangerschap!

hoi
welkom en gefeliciteerd geniet lekker ervan
hier begint ook alles goed te groeien en te rekken
onze ukkepuk stampt al aardig denk er hard aan om koosnaam te veranderen in stampertje hihihi
tot lees

groetjes kelly

Leuk dat er nog steeds nieuwe bijna-mama's bij komen!
Echt fijn dat het na zo proberen toch gelukt is zwanger te worden!
Mijn buik groeit ook niet zo hard, maar sinds kort heb ik al van een paar mensen gehoord 'he, je krijgt een buikje!'
Maar wel alleen mensen die weten dat ik zwanger ben. Anderen zien het nog niet.

Terug
Bovenaan