Even voorstellen...

Hallo,

ik heb een zoontje van 3,5 jaar en ben zwanger van mijn tweede kindje, uitgrekend op 29 juni 2011. Heb alleen zelf erg sterk het gevoel dat het 04 juli 2011 gaat worden. Heb geen idee waarom, maar ja!

Vandaar dat ik me ook hier meld...

Wie is er nog meer in het begin van juli uitgerekend?

Groetjes Youandi

hey

haha dan ben ik benieuwd welke datum het word! heb je wel vaker zulke ideeen? en kloppen ze dan ook? Ik ben helemaal aan het einde van juli uitgeteld 29e ;)

Liefs,

Welkom hier! Ik ben zelf 3 juli uitgerekend, maar geen gevoel voor datum. Ons zoontje kwam voor de uitgerekende datum, maar dit zegt nog niks.

Wie weet als de datum nadert, hetzelfde geldt jongetje/meisje verhaal ik heb nog geen idee! Buikje moet daarvoor toch eerst behoorlijk gegroeid zijn! :)

Liefs grote broer

Welkom bij deze gezellige club!!! Alletwee mijn kinderen kwamen wat te vroeg. (Bowen 2wk & Danique 4 dg) Heb zo'n vermoeden dat ik deze keer over de datum heen ga... (hoop t niet hoor, tegen die tijd ben ik t helemaal beu!!!) Verder geen gevoel over jongen/meisje... Moet ik nog 5 wk geduld voor hebben!

@ daantje wat grappig nou wie weet is dat een voor teken. Bij is het ook wel zo'n beetje... Als mensen het vragen zeg ik altijd begin juli en dan denk o nee eind juni. Nou laat maar zo ;)

Mijn gevoel zegt gewoon 4 juli dus we zien wel... zou wel grappig zijn allebei op de datum dat ons gevoel zegt en niet eens de uitgerekende datum!

Terug
Bovenaan