even voorstellen

hallo allemaal.ik ben 34 jaar en moeder van een dochter van 7jaar.ik ben als het goed is zwanger.dat zei de test.ik durf het eigenlijk niet te geloven omdat ik al meer dan 4 jaar hoopte zwanger te worden.ik denk dat ik nu in de 7e week zit.even een vraagje.hebben jullie eerst een afspraak bij de huisarts gemaakt of hebben jullie de vk gelijk gebeld????????
groetjes mari

Hi Mari,
Als eerste natuurlijk GEFELICITEERD!
Geweldig dat het alsnog gelukt is. Zijn jullie met hulp zwanger geraakt, of toch nog zelf gelukt.
Ik ben nu 8wkn en 2dgn zwanger van ons 2e kindje. Wij hebben een zoon van 5 en wij zijn ook 3 jaar bezig geweest voor de 2e, terwijl de 1e heel snel was en onverwachts :)
En toch zijn wij nog zelf zwanger geraakt, zonder hulp. Het blijft heeeeel spannend en ook nog wel heel erg onwerkelijk he. Pffff de moed er in houden. en ik zeg maar zo het heeft zo moeten zijn dat het zo lang duurde en dan zal het ook echt wel blijven zitten.:)) Ik heb gelijk de VK gebeld. Dinsdag heb ik de eerste echo. Jij kunt ook gelijk de VK bellen. De HA kan ook, maar die gaat alleen maar een testje met je doen. Ik neem aan dat je dat straks al vaak genoeg heb gedaan om te kunnen geloven dat je ECHT zwanger bent. hahahahahaha
Succes!
Groetjessssssss

bedankt voor de lieve reacties.ik had een jaar geleden wel onderzoeken in het ziekenhuis gehad,daar zeiden ze dat ze niks raars konden vinden en ik gewoon zwanger kon raken.mijn 1e zwangerschap was ook gelijk raak.daarom had ik niet verwacht dat het nu meer dan 4jaar zou duren.maar ben er erg gelukkig mee dat het er toch nog van is gekomen.dan ga ik maandag gelijk de verloskundige maar bellen.
groetjes

Terug
Bovenaan