even voorstellen

Hallo allemaal,

ik lees al maanden mee om dit forum maar wilde me eigelijk steeds niet inschrijven. vandaag heb ik toch de stap maar genomen omdat het ook wel fijn is om met mensen je gevoelens te delen die je ook nog eens begrijpen hoe je je voelt!

We zijn in middels al 1,5 jaar bezig en ook al bekend in het ziekenhuis. Dit wordt voor ons de tweede keer IUI en voor het eerst sinds ik Clomid gebruik heb ik meerdere eitjes! we hebben drie goeie ipv een. Dit hebben we vandaag te horen gekregen bij mijn echo. We zijn zo blij!

We hebben er samen bewust voor gekozen om niets aan onze omgeving hierover te vertellen. Dat maakt het soms wel eens lastig zeker met de IUI behandelingen. Want ja we moeten natuurlijk allebei gewoon werken.

Donderdag gaat het voor ons gebeuren en is het ronde 16. En dan volgen die verschrikkelijke wachtweken..

Welkom!

Het is heerlijk om hier even te spuien en je verhaal kwijt te kunnen. Ook wij zijn zo'n anderhalf jaar bezig en zitten inmiddels in ronde 20. We proberen het nog 2 maanden om 'natuurlijk' zwanger te worden en gaan daarna over op IUI.

Veel succes aankomende donderdag!

Liefs Star

Ha,

Welkom hier. Wij zijn nu een jaar bezig en zitten pas net in de 'medische molen'. 1 februari moeten we weer naar het ziekenhuis om te kijken wat eventuele vervolgstappen gaan worden.

Sinds oktober zit ik op dit forum en ik moet zeggen dat ik het erg prettig vind. Allemaal meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Heerlijk om af en toe je verhaal te spuien. En heel handig als je ervaringen van anderen wilt horen of een vraag over iets hebt.

Dus, tot ziens op het forum en natuurlijk heel veel succes de komende weken!

Liefs, Marieke

Hallo!

Ik ben Daisy, 28 jaar en mijn vriend heet Marco. Ook wij zijn inmiddels anderhalf jaar bezig met zwanger worden.
In december zijn we voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest, nu inmiddels 2 keer.
De eerste dag van mijn cyclus moet ik bellen voor de volgende afsrpaak: een HSG.

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje.
5 dagen in de week ben ik op mjin werk te vinden, ik sta voor een groep 4. Daarnaast ben ik p[ maandagavond vrijwillger bij een aangepaste manege, waar ik soms ook rijd. Op donderdagavond heb ik mijn eigen paardrijlessen. Vanavond ga ik voor het eerst een lesje body step uitproberen!! Wat voor sport ik verder doe, hangt een beetje af van waar ik die dag zin in heb, meestal wel groepslessen.
Naast sporten lees ik graag chicklits en vind ik het heerlijk om naast mijn mannetje weg te kruipen onder een dekentje bij een romcom!

Ik heb vorige week aan mijn collega's bekend gemaakt waar we mee bezig zijn en het lucht echt op!
Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar ik zou het vertellen. Zelf zag ik er erg tegenop, maar de reacties waren super!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Hallo!

Ik ben Daisy, 28 jaar en mijn vriend heet Marco. Ook wij zijn inmiddels anderhalf jaar bezig met zwanger worden.
In december zijn we voor de eerste keer naar de gynaecoloog geweest, nu inmiddels 2 keer.
De eerste dag van mijn cyclus moet ik bellen voor de volgende afsrpaak: een HSG.

5 dagen in de week ben ik op mjin werk te vinden, ik sta voor een groep 4. Daarnaast ben ik p[ maandagavond vrijwillger bij een aangepaste manege, waar ik soms ook rijd. Op donderdagavond heb ik mijn eigen paardrijlessen. Vanavond ga ik voor het eerst een lesje body step uitproberen!! Wat voor sport ik verder doe, hangt een beetje af van waar ik die dag zin in heb, meestal wel groepslessen.
Naast sporten lees ik graag chicklits en vind ik het heerlijk om naast mijn mannetje weg te kruipen onder een dekentje bij een romcom!

Ik heb vorige week aan mijn collega's bekend gemaakt waar we mee bezig zijn en het lucht echt op!
Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, maar ik zou het vertellen. Zelf zag ik er erg tegenop, maar de reacties waren super!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Hallo!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Hallo,
Zij zijn nu vanaf mei 2001 bezig om zwanger te raken. Dus inmiddels alweer 9 jaar en 8 maanden.
We hebben de iui behandelingen ook gehad, en we hadden de papieren en alles geregeld voor onze eerste ivf, dit hebben we toch maar niet gedaan.
We hebben het ook aan niemand verteld dat we hier mee bezig waren, want al die keren dat je opnieuw de verhalen en teleurstellingen moet vertellen dat kan ik niet aan.
In verband met de tijd en druk die de ivf geeft hebben we besloten om het niet te doen.
Maar ik wens iedereen heel veel succes en geluk om zwanger te mogen raken, en ik hoop dat het bij jullie wat vlotter mag gaan dan dat het bij mijn gaat.

Groetjes pxdt44

Terug
Bovenaan