even voorstellen

Hallo allemaal,

ik lees al maanden mee om dit forum maar wilde me eigelijk steeds niet inschrijven. vandaag heb ik toch de stap maar genomen omdat het ook wel fijn is om met mensen je gevoelens te delen die je ook nog eens begrijpen hoe je je voelt!

We zijn in middels al 1,5 jaar bezig en ook al bekend in het ziekenhuis. Dit wordt voor ons de tweede keer IUI en voor het eerst sinds ik Clomid gebruik heb ik meerdere eitjes! we hebben drie goeie ipv een. Dit hebben we vandaag te horen gekregen bij mijn echo. We zijn zo blij!

We hebben er samen bewust voor gekozen om niets aan onze omgeving hierover te vertellen. Dat maakt het soms wel eens lastig zeker met de IUI behandelingen. Want ja we moeten natuurlijk allebei gewoon werken.

Donderdag gaat het voor ons gebeuren en is het ronde 16. En dan volgen die verschrikkelijke wachtweken..

Ik snap dat het een hele stap kan zijn om actief deel te nemen aan dit form - uiteindelijk wil niemand hier mee lezen en mee schrijven.... Welkom in ieder geval en heel veel succes voor jullie deze ronde!

Liefs

welkom hier.

dit is een heerlijke forum om je hart teluchten als je het niet bij een ander kan of om je vragen testellen aan anderen.

wij zijn al 3jr bezig voor een 2e en we hebben al 7 iui's achter de rug en zijn nu bezig met de voorbereidingen voor ivf in feb.

maar heel veel sterkte donderdag en met de wachtweken.

groetjes.
ps waarom hebben jullie er bewust voor gekozen om het niemand tevertellen????
want ik heb het dus wel vertelt tegen iedereen om vragen enz tevoorkomen, en ik vind het juist heerlijk dat ik er gewoon over kan praten. maar het is ieder zijn eigen keuze maar het wordt dan vlgs mij wel zwaarder voor jullie omdat je het met niemand kan delen. Ook mede daarom is deze forum ook lekker.

hoi,
welkom hier,
ik ben Fleur,bijna 35 jaar,2 jaar bezig voor een 2e wonder.
We hebben al een dochter van bijna 4 jaar. Afgelopen vrijdag IUI-3 gehad. Ik spuit Gonal-f en voor de eisprong ovitrelle.

Ik vind het best knap dat je niets tegen anderen zegt,dat maakt het er voor jezelf niet makkelijker op. Mensen kunnen dan hele botte opmerkingen maken.

Ik vind het persoonlijk heel fijn dat ik er niet geheimzinnig over hoef te doen.

Hopelijk kan je hier je verhaal kwijt,je hart luchten of antwoord krijgen op je vragen.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan