even voorstellen

Hoi iedereen

Ik ben 22 oktober bevallen van mijn prachtige dochter Vriginia Sophia. Ik was eerder al actief op ht zwangerforum maar ben na de bevalling niet meer online geweest.

De bevalling ging met 7 uurtjes voorspoedig, alleen is ze aan het eind ivm harttonen die minder werden met een pomp gehaald maar ze had er gelukkig geen last van.

Inmiddels is ze al 3.5 maanden en drinkt en eet ze goed (op advies van cb krijgt ze al 1 groentehapje per dag omdat ze met 3 maanden al 7 kilo woog en 62 cm was).

Groetjes Yvonne

Hallo Yvonne,
welkom hier! Gefeliciteerd met je dochter!
Ik ben 13 oktober bevallen van een dochter, was een zware, en nu nog steeds. Bij 3 maanden was ze 7,5 kg en 64 cm. Wij kregen juist 't advies om een fles minder te geven, want als ze zo door zou groeien, zou ze een dikkertje worden. Is me wel gelukt die fles minder, doe er nu wel 2,5 schep nutriton bij in. Vrijdag moeten we weer naar het CB, denk dat ik volgende week met groentehapje begin.
Liefs

Hoi Yvonne,

Welkom! Onze dochter is van 17 oktober en vertrouwt nog volledig op de borstvoeding. Inmiddels 6,7 kg en 63 cm groot. Een heerlijke blije meid en het is alleen maar genieten geblazen. Jammer dat ze op het oktoberforum niet zo actief zijn, maar hier op september is het lekker druk!

Groetjes Irene

Hoi

Apart dat ze bij het ene cb wat anders zeggen dan bij het andere. Ik moet volgende week weer zal kijken wat ze dan zeggen. Want lengte en gewicht was ze telkens in verhouding.

EN ja als oktober forum niemand is dan kunnen we wel gezellig hier kletsen.

Groetjes
Yvonne

Terug
Bovenaan