even voorstellen

hoi allemaal,

na ik denk 4.5 jaar ben ik weer hier te vinden.
mijn verhaal in het kort ( als me dat lukt)

ruim 5 jaar geleden, na bijna twee jaar "bezig" te zijn geweest, de eerste icsi gehad. dit ging een paar dagen na de terugplaatsing al mis.
vlak daarna de tweede icsi gehad, en daar hebben we een dochter van/door van nu 4 jaar oud.

en nu toch weer begonnen voor een tweede, als dit mag lukken.
de eerste icsi hebben we net achter de rug en is helaas ook mis gegaan. ik ben deze week ongesteld geworden. moet nog wel zondag testen maar heb de hele week al bloedverlies, de hele dag.
alleen nog steeds geen vruchtje/ stolsel verloren.

gr. daan

Succes meid, wij hebben de 2e poging net achter de rug en zit nu in mijn laatste wachtweek, eerste poging is mislukt. Ik heb bij beide keren geen cryos, mijn eicellen zijn niet zooo. Eerste keer 9eifol 1 embryo, nu laatste keer 22eifol 1 embryo overgebleven.
Dus erg spannend, we hebben wel al een dcohtertje die is hoe noem je dat, spontaan gekomen, zonder hulp zeg maar, in de 2e ronde, ze noemen dat nu een lotje uit een grooooottttteeee loterij.

Succes meid, we hebben een apart topic voor meiden die ivf/icsi doen.

Toch nog een fijn weekend alvast en we spreken elkaar.

Gr Wendy

welkom op de site forum..

hopelijk kunnen we je steunen met je voorgang van poging tot zwangerschap.

ik heb als het mee zit volgende wk mijn eerst ivf poging. maar afgelopen donderdag controle gehad, weinig groei bij de eitjes. Dus nu morgen weer terug met goeie moed...

wij hebben ook een dochtertje van bijan 4jr, si ook zonder hulp gekomen allen hsg gehad niks gevonden. en toenspontaan erna zwanger. wel ook over haar 2 jr gedaan. Nu dus alweer 3jr bezig..

ik zit dus ook op topic ivf/.icsi.

he meis sterkte met alles en fijn wkd.

gr natasja

hoi,
ik ben Fleur,vanaf as maandag 35 jaar, en mama van een dochter van bijna 4 jaar.
Van haar was ik de 2e maand al zwanger.
Nu 2 jaar bezig voor een 2e kindje,alle onderzoeken gehad,is niets uitgekomen.
3 IUI's gehad,met spuiten van Gonal-f.
IUI 4 afgebroken ivm pittige griep.

Wat balen dat je weer ongesteld bent geworden. Sterkte en welkom terug!
groetjes Fleur

hoi hoi,

bedankt voor jullie reactie's.
wij zijn 4 jaar terug en nu meteen met icsi begonnen. sterk verminderde kwaliteit van het zaad.

maar weet nu wel weer hoe het 4 jaar terug was. pffff wat een zenuwen.

gr.daan

hij staat onder de naam omhog wie icsi/ifv.

daar schrijven we daan2723....
we zien je wel verschijnen..

ja kan die zenuwenen nu heel geod begrijpen nu ik zelf ook indat traject ziet brrrrrrrr.

gr natasja

Terug
Bovenaan