even voorstellen

hallo meiden,

ik ben 23 jaar en zwanger van ons 2de kindje...
we hebben al een zoontje van 1 jaar en bijna 2 maand...donderdag heb ik mijn 3e echo alweer en ben ik 16 weekjes zwanger.. het gaat alweer ontzettend snel...
ben 20 augustus uitgerekend...heb bij mijn eerste kindje een spoedkeizersnee gehad...ben nu eerst onder controle bij de vk en de laatste maand moet ik weer naar het ziekenhuis...als de baby kleiner is mag ik een natuurlijke bevalling aangaan en anders een geplande keizersnee..waar ik van uit ga want, onze zoon woog bij de geboorte net iets meer dan 7 pond...maar zoals ze zeggen elke zwangerschap is weer anders...

ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe!!!

liefs

gezellig nog een zwangere er bij...:)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

is mijn 3e zwangerschap mn 1 en 2e waren allebei spoedkeizersnee dus dit wordt automatisch weer een keizersnee,waar ik erg tegen op zie ivm de pijn die ik gehad heb na mn 2e keizersnee.
Maar ja heb geen andere keus...
En heb grote kans dat dit weer een spoedkeizersnee gaat worden van wege mn hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging.

@liefkleintje: dankjewel!!! en jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

@angela-dennis: je 3de zwangerschap wat leuk!!!
hoe oud zijn je andere 2 kindjes???
nee dan heb je zeker geen keus...je moet maar zo denken het is wel het beste voor jullie...
wat erg dat je hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging hebt....maar je word vast extra goed in de gaten gehouden!!!
ondanks alles wil ik je toch een hele voorspoedige zwangerschap toewensen...

@A.Blokker:het mooiste gevoel van de hele wereld:)

Terug
Bovenaan