even voorstellen

Nou na heel veel berichtjes te hebben gelezen vind ik het erg leuk om samen alle ins en outs te delen. Ik ben mirjam 31 jaar en moeder van noa 8 jaar. Ik ben 17 september uitgerekend, we hebben de echo al gehad. Wat een verschil met 8 jaar geleden, zo helder allemaal. Bij mijn dochter heb ik met de zwangerschap pre-eclampie gehad en zat tegen zwangerschapsvergiftiging aan ik heb daardoor 6 weken in het ziekenhuis gelegen. Maar de kans dat het terug komt is volgens de verloskundige 10 tot 30%, dus dat is ons reuze meegevallen. Nou heb ik wel nog 1 klein nadeeltje, ik heb een maagband en daar was ik 60 kilo meeafgevallen dus daar moet ik voor uitkijken maar voor de rest super zin in een super tijd.

Hoi mirjam,
Ik heb ook bij mijn eerste pre eclamptie gehad en die is toen doorgeslagen naar het hellp syndroom..
Bij mijn 2 e zwangerschap nergens last van gehad...bij mijn derde kwam het in een hele lichte vorm terug met pas 38 weken..
Ik weet wat je heb meegemaakt en dat was vreselijk!! Ik hoop dat het weg blijft!!!

geniet van je zwangerschap!!

gefeliciteerd.bij mij is het ook 8jaar geleden dat ik zwanger was.ik beleef het weer helemaal opnieuw want 8jaar is dan lang geleden om alles nog te herinneren.
geniet ervan

Terug
Bovenaan