hallo ik ben td en ben 31 jaar, zit al enige tijd in de welbekende molen en lees regelmatig dit forum. ben er achter gekomen dat het bij iedereen anders gaat qua behandeling. wij zijn nu bijna 3 jaar bezig en zijn en heb de eerste keer bij de gyn meteen de inwendige echo en het uitsrijkje gehad, moest met de 3e dag menstr bloedprikken en mn vriend moest zijn sperma inleveren.
uitslagen waren goed, heb gister de hsg gehad en heb nu wel last van kramp in mn onderbuik kreeg wel meteen de uislag en er was niet verontrustend te zien. er werd me vertelt dat ik nu waarschijnlijk wel snel zwanger zou worden maar denk maar zo eerst zien en dan geloven. hoop voor iedereen op dit forum dat het snel lukt wat ik verkeer ook regelmatig in de bekende dip.......
uitslagen waren goed, heb gister de hsg gehad en heb nu wel last van kramp in mn onderbuik kreeg wel meteen de uislag en er was niet verontrustend te zien. er werd me vertelt dat ik nu waarschijnlijk wel snel zwanger zou worden maar denk maar zo eerst zien en dan geloven. hoop voor iedereen op dit forum dat het snel lukt wat ik verkeer ook regelmatig in de bekende dip.......