even voorstellen

hallo ik ben td en ben 31 jaar, zit al enige tijd in de welbekende molen en lees regelmatig dit forum. ben er achter gekomen dat het bij iedereen anders gaat qua behandeling. wij zijn nu bijna 3 jaar bezig en zijn en heb de eerste keer bij de gyn meteen de inwendige echo en het uitsrijkje gehad, moest met de 3e dag menstr bloedprikken en mn vriend moest zijn sperma inleveren.
uitslagen waren goed, heb gister de hsg gehad en heb nu wel last van kramp in mn onderbuik kreeg wel meteen de uislag en er was niet verontrustend te zien. er werd me vertelt dat ik nu waarschijnlijk wel snel zwanger zou worden maar denk maar zo eerst zien en dan geloven. hoop voor iedereen op dit forum dat het snel lukt wat ik verkeer ook regelmatig in de bekende dip.......

Welkom!
Ja, in ieder ziekenhuis gaat het er weer anders aantoe.
Ik heb vorige week mijn HSG gehad, dus wij gaan goed gelijk op! Ik moet nu 3 maanden zelf proberen en dan krijg ik een kijkoperatie, omdat er bij mij tot nu toe ook niets verontrustends is geveonden en alles goed is. Krijg jij die ook na drie maanden?

Hoop dat we snel een positieve test in handen hebben!

Liefs Daisy

Welkom,

Ben er zelf ook net. Ik lees bij een aantal dames dat het eigenlijk zou moeten lukken. Dit vind ik het lastigst eigenlijk, omdat er geen specifieke behandeling voor gegeven kan worden.
Ik wens je veel succes met het maken van een wondertje.

Liefs Esther

Terug
Bovenaan