Even voorstellen!

Hallo allemaal,

Ik ben Roos, 15 november 2001 uitgerekend, 5 weken zwanger van mijn 3de kind.
Mijn kwaaltjes zijn op dit moment veel moe, en veel last van bandenpijn bij mijn liezen, komt vaak voor bij de 3de zwangerschap las ik, dit in verband met je slappe buikspier, maar voor de rest wel blij, en zeer spannend, 2 jaar geleden heb ik een MK gehad, ben heel onzeker hoe de rest gaat verlopen, durf haast geen afspraak te maken met de verloskundige pffffffffffff.

Groetjes: Roos.

hoi meid, ik ben ook de derde keer zwanger,word voor ons in totaal de vierde.gefeliciteerd. ik ben net 4 weken maar heb wel al een afspraak gemaakt,kan de 20-4 terecht voor een echo.
groetjes

Dank jullie allemaal voor de hartelijk welkom.
Gelukkig ben ik niet misselijk, maar wisselend last van bandenpijn, gevoelige borsten en veel moe.
Hoe is het met jullie allemaal?Ook last van kwaaltjes?

Groetjes: Roos.

Hoi.

Ook super gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van onze derde en op 11 november uitgerekent.
Ik ben nu dus 6 weken en 3 dagen.
Ik heb ook veel last van mijn bekken en pijn in mijn liezen. Bij onze tweede heb ik last van bekkeninstabiliteit gehad, en ik hoop niet dat dat nu weer gebeurdt en zeker niet al zo vroeg in de zwangerschap. Ik ben soms heel moe en mijn borsten zijn ook iets gevoeliger, Maar verder nog niks.(hopelijk blijft dit zo)
Geniet ervan en gezeelig dat je er bij bent.

Groetjes Mamawil

Hoi roos,

Gefeliciteerd!
Ik ben nu ongeveer 5 weken en 3 dagen, maar mijn cyclus wisselde de afgelopen 2 maanden erg, we zullen het bij de echo pas weten, maar ik ga voorlopig uit van 17 november als uitgerekende datum.
Kan me goed voorstellen dat je toch een beetje inhoudt gezien je miskraam in het verleden, mag ik vragen met hoeveel weken je de miskraam kreeg?
Als je geen antwoord wilt geven geeft dat niet hoor, is heel persoonlijk dat snap ik heel goed.

Ik heb last van mijn borsten die soms wel in de fik lijken te staan en ben wat meer vermoeid, verder prima te handelen en nog goed te verbergen.

Groetjes Mama van Isabelle

Dank jullie wel voor de reacties.
Ik kreeg mijn miskraam met de 5de week, maar ik kreeg ook eerder daarvoor ook al een bloeding, deze zwangerschap begint al anders dan mijn vorige miskraam, dus heb veel hoop dat het met deze zwangerschap wel goed komt.

Gr. Roos.

Terug
Bovenaan