even voorstellen

hallo, meiden,

sommige van jullie zul mij al kennen van zwanger worden. voor degene die mij niet kennen zal ik me even voorstellen.

mij naam is hilda en woon samen met me vriend in noord holland. ik ben werkzaam in de zorg en doe dit met veel plezier.

In dec 2009 ben ik gestopt met de prikpil om zwanger te mogen worden wat hellaas niet erg lukt. na verschillende cyclussen gehad te hebben. de kortste was11 dagen en de langste was 29 dagen, ben ik nu naar de huisarts gestapt voor hulp.

heb vandaag bloedgeprikt omdat ik nu al ruim 6 weken overtijd ben. alle testen die ik heb gedaan en dat zijn er echt heel veel waren allemaal negatief.
ik ben nu getest op mijn hormoonhuishouding, schildklier en toch op zwangerschap.

woensdag krijg ik de uitslag. ik ga dus de medische molen in. vandaar dat ik me bij jullie wil aansluiten.

groetjes hilda

Hoi Hilda,
ik ben een jaartje ouder dan jij, en ook sinds december 2009 (kerstavond) bezig om zwanger te worden. Ik heb nog geen testen laten doen, alleen zelf thuis ovulatietesten. Ik ga eind april de medische molen in. Daar zie ik erg tegenop.

Ik hoop dat jij tegen die tijd geniet van een kleintje in je buik. Ik ga je een beetje volgen, hoor!

Zet 'm op!

Hey Hilda,

Welkom hier! Je gaat een spannende tijd tegemoet....
Ik hoop dat het positief uitpakt voor jullie.

Zelf zijn wij zo'n 2 jaar bezig en heb ik net een kijkoperatie achter de rug. Tot nu toe zijn we allebei kerngezond en staat niets in de weg om zwanger te worden. Heb gewoon een ontzetten raar lijf en dikke pech. Eind april hebben we een nacontrole en gaan we beginnen met IUI.

Ik wens je veel sterkte en succes. Laat je woensdag even weten wat de uitslag is?

Liefs Star

Welkom hier Hilda! Mijn verhaal ken je van het andere forum al, dus dat zal ik hier niet nog eens helemaal vertellen, haha!

Wat goed dat er eindelijk ook op zwangerschap wordt geprikt. Ik ben erg benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt!

@ Gien, de medische molen valt heel erg mee, zeker de eerste onderzoeken. Laat het gewoon over je heen komen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan