even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben een jonge meid van 24 en samen met mijn man proberen we het weer. Afgelopen december helaas een miskraam gehad en afscheid genomen van ons kleintje... ik heb toen veel steun gehad van de juli moeders en zou het fijn vinden om bij deze nieuwe poging met jullie mee te kletsen.
Deze maand was onze eerste poging en morgen af wachten of het de eerste keer al raak is.

Ik wens de dames die nu ook vol spanning zitten veel sterkte!

Groeten appeltje

Hoi appeltje,

Welkom bij de club haha! Altijd gezellig als er meer dames meekletsen! Wat jammer voor jullie dat het mis is gegaan! Fijn dat je zoveel steun hebt gehad!!! En morgen dus je nod...spannend!! Zou wel erg mooi zijn als het meteen weer raak zou zijn!! Hebben jullie al een dreumes/peuter rondlopen? Ik heb een dochter van bijna 2 en we zijn nu in ronde 3 voor een 2e kindje. We zitten nu in de klusweek, dus hier is werk aan de winkel haha. Ga je morgen meteen testen?

Liefs ciomama

Hay Appeltje!

Ik ken jou van het juli forum! Ik heb ook in December een miskraam gehad! Dan waren onze kleintjes even oud! Met 8 weken is het hartje gestopt. Wat erg dat jij het ook bent verloren en dat dus ook jij geen baby zal krijgen in juli. Vond het nou net zo,n fijne maand en zag het allemaal al voor me. Ik mis het verschrikkelijk en denk er elke dag aan. Na de curretage ben ik 28 januari voor het eerst weer ongesteld geworden en toen 28 februari weer en wacht nu (cyclus van 31 dagen steeds) op mijn derde menstruatie. Vandaag is mijn NOD dus kan morgen weer testen......spannend! Ik had liever dat jij nog gelukkig en blij op het juli forum zat maar nu je toch weer bij ons bent, kunnen we het samen delen!

Liefs Jessica

Hallo,
Welkom bij de club... wel fijn te horen dat je ondanks het verdriet veel vertrouwen en steun kreeg hier... Naar mijn idee zijn wij wel een serieuse maar leuke club dames!

Veel succes!!

Kussies Laurie

Welkom Appeltje, het lijkt erop dat we met zijn allen in het zelfde schuitje zitten wat betreft miskramen, wat een ellende... Hopelijk nu meer succes voor ons allen. Spannend morgen!! Succes!

Hey appeltje,
Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.
Fijn dat je na de miskraam hier steun hebt gevonden. Hoop dat we je nu weer kunnen steunen. Ik duim in ieder geval voor jou, en hoop dat je snel weer een positieve test in je handen hebt. Mijn vriend en ik zijn bezig voor een eerste wondertje, ronde 3. Ik heb mijn NOD aankomend weekend, dus moet nog even geduld hebben. Succes!

Welkom(terug)
Altijd gezellig als je komt meekletsten! Spannend morgen al de eerste keer uitslag!
laat jehet even weten? xxx

Terug
Bovenaan