even voorstellen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik volg jullie al een tijdje vind het erg leuk om te horen hoe andere het proberen zwanger te worden ervaren. met de bij behorende spanningen enz..
ik ben sinds 21 februarie gestopt met de pil. ik had 24 maart ongi moeten worden maar nog steeds niets!! of het komt omdat ik de eerste maand gestopt ben met de pil dat het allemaal wat langer duurt of ik ben zwanger... heb al wel twee testen gedaan bij eentje gebeurde er niets en tweede was negatief. te vroeg getest? vindt het wel spannend.

liefs

Hej! Welkom. Het kan heel goed dat je menstruatie nog niet op gang komt als je net een maand gestopt ben met de pil. Maar een kans op een zwangerschap is er natuurlijk altijd wanneer je geen anticonceptie gebruikt en onbeschermd gemeenschap hebt!

Leuk dat je ook mee komt kletsen!!!hopelijk heb je gauw een posi test in handen!
liefs

Gezellig dat je erbij komt!! Was zelf bij mijn dochter wel direct zwanger na verwijderen mirena, dus ja je kan meteen zwanger raken. Zou er maar niet vanuit gaan, dan valt het ook niet zo hard tegen als je straks wel ongi word! Hopelijk test je snel positief!!

Liefs ciomama

hoihoi welkom altijd gezellig nieuwe mensen. er zijn er best een aantal die deze maand een positieve test hadden.
spannend hoor hou ons op de hoogte

Hoi welkom

Ik ben zelf iets later gestopt met de pil dan jou en kan zeggen hier kan je alles vragen niks is gek,en heb heel veel aan het advies of verhalen van de andere.

Ik hoop dat je snel een postiefe test in handen hebt

Kim

Terug
Bovenaan