Even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit al een tijdje mee te lezen op het forum, en heb mij nu zelf ook maar ingeschreven, zodat ik mee kan kletsen.

Ik stop 1 mei a.s met de pil, omdat niemand dit nog weet, en we ons geheimpje voor de rest van onze familie en vrienden nog geheim willen houden, maar toch wil mee kletsen, en wil meelezen, heb ik me hier aangemeld.

Wij trouwen over 4 maanden, en vinden het dus best spannend, we gaan er van uit, dat het niet de 1e keer raak is, en als dat wel zo is, heeft het niet hele grote gevolgen, voor o.a mijn jurk.

Groetjes!

Van harte gefeliciteerd alvast! Wat een leuke vooruitzichten!

groetjes terug!

hee welkom,
gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk! spannend hoor! en ook spannend vooruit zicht dat je binnenkort de pil laat staan..!
succes!!!

Hoi welkom

Wordt een spannende tijd, wij willen het ook niemand vertellen maar is toch wel moeilijk ben sinds ik met de pil gestopt ben ontzettend moe en voel me vaak niet lekker en als mensen vragen hoe het nou komt tja wat moet je dan zeggen.

Maar het is wel leuk om het voor jullie twee te houden, veel plezier met de laatste voorbereiden van jullie huwelijk en hopelijk snel een postieve test in handen succes!!!!
Kim

welkom bij de club.. leuke plannen dus in het verschiet.. hele veel succes en klets lekker met ons mee..
kussies laurie

welkom spannend he klets gezellig mee
wie weet dus wel een echte liefdesbaby gemaakt in de huwelijksnacht hihihi
(uh niet verkeerd opvatten natuurlijk worden alle andere baby's hier ook met liefde gemaakt)

Welkom!
Wat een goede vooruitzichten heb je! Mijn vriend en ik houden het ook stil voor de omgeving, vind het erg leuk om iedereen te kunnen verassen mocht ik zwanger raken. Maar dat is niet altijd makkelijk hoor. Ik dronk bijvoorbeeld in het weekend altijd wel een wijntje, maar wil nu dat niet meer doen. En dat valt nu (in ronde 3) wel op. haha. Spannende tijden voor jullie!
Veel plezier met de laatste voorbereidingen voor jullie huwelijk!

Terug
Bovenaan