Even voorstellen

Sonja31

New member
Hallo allemaal!

Ik zal mij even voorstellen: mijn naam is sonja en ben woonachtig in Lelystad met man, hond en 2 katten. We zijn zwanger van ons eerste kindje en vinden het allemaal erg spannend!

Ik ben nu 8 weken en 5 dagen en volgens de gyn is onze uitrekendatum 11-11-11! Het zou gaaf zijn als ik het voor elkaar krijg echt op die datum te bevallen!

a.s. dinsdag alweer onze 2de echo... Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet...

Leuk om contact te hebben met allemaal vrouwen die in dezelfde maand zijn uitgerekend!
 
Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
hoop dat alles goed mag gaan best spannend hoor voor de 1e keer!
(bij mij is het nu voor de 2e keer een miskraam dus weer niet goed helaas)

maar ga genieten!

liefs Petra

 
Gefeliciteerd en welkom op de site!

Ben van me 2de kindje zwanger en ben ook uitgerekend op 11/11/2011, dus we zijn even ver.
Alleen ik heb medische indicatie dus het word bij 38 wkn gehaald dus ik zal nooit op deze datum bevallen.

Hoe voel je je verder??

Liefs Miranda
 
hallo,

Ik heb een schildklier aandoening en zal ook medisch zijn. Ik voel mij voor de rest prima op wat benauwdheid en hartkloppingen na, maar dit ga ik dinsdag even navragen. mijn ochtendmisselijkheid is zo goed als verdwenen. In de ochtend een kopje rooibos thee en ik kan er weer tegenaan;-)
maar ik ga er niet vanuit dat ik op 11-11-2011 ga bevallen, lijkt me wel gaaf, maar denk niet dat het gaat lukken... We gaan ervoor!
 
Terug
Bovenaan