Even Voorstellen

Ik ben Evian, 29 jaar en voor de eerste keer zwanger :). Ik woon in Groningen samen met mijn vriend en twee kattjes.

Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad, alles is helemaal goed! Het hartje klopt mooi, groeit ook zoals het hoort...een kans op een miskraam is nu zeer klein zei de VK. Ik ben nu 10 wkn en 1 dag zwanger en voel mij goed, beetje moe maar ja dat hoort erbij. Gelukkig ben ik alleen misselijk tegen de tijd dat ik wat moet eten en hoef ik niet over te geven!

Bij mij zie je nog niets, maar dat komt omdat ik behoorlijk wat overgewicht heb. Het zal nog wel even duren voordat je mijn zwangere buikje kunt zien....maar dat vind ik niet erg, zolang alles maar goed gaat met de kleine krummel!

Als alles goed gaat dan ben ik uitgerekend op 2 november. Over een week gaan wij het vertellen aan onze familie, spannend!
 
Spannend hoor! Gefeliciteerd met de zwangerschap en dan zie je ( ik heb ook overgewicht) dat het onzin is dat je eerst 20 kilo moet afvallen om zwanger te worden.

De gyn zei alleen wel tegen mij dat ik nu op de grens zit omdat ik waarschijnlijk over de 100 kilo kom als ik flink ga groeien, maar dat zien we dan wel weer! Als ons krummeltje maar veilig in die baarmoeder zit!
groetjes sonja
 
Gefeliciteerd!! Ik heb vandaag ook een goede echo gehad, ben 30 okt uitgerekend. Ook hier overgewicht... Hoop dat dat niet veel extra klachten oplevert... Bij mijn eerste had ik veel bekkenpijn, was 16 kg gegroeid en had de laatste 4 weken een verhoogde bloedsuiker.

Haha ik kon qua zwangerschapskleding zo een paar maten kleiner nemen, ben appelvormig zeg maar, maar paste ineens maat 40 ;-)
 
Bedankt voor jullie leuke reacties!

Blij te horen dat ik niet de enige zwangere ben met overgewicht.

Heb wel een beetje last van mijn rug en bekken als ik een verkeerde houding aanneem of hakjes draag. Voor als nog belemmerd het mij niet. Anders moet ik even bij de huisarts langs die verwijst mij dan door naar de fysio.

Ik zou ook wel graag veel kleinere maat zwangerschapskleding willen kopen, wie weet! Het is nu nog nodig.
 
Terug
Bovenaan