Even voorstellen..

Hallo mama's! Het is laat en mijn kleintje ligt rustig naast mij te slapen. Mijn man komt uit Canada en is afgelopen zondag weer vertrokken nu zijn visum verlopen is. Gevolg: ik kan maar met moeite in slaap vallen. Gevolg dáárvan: eindelijk 's de December 2010 MamaClub doorspitten! :p

Ik ben 15 december bevallen van mijn eerste kindje, een dochter.. Aquafina. Het gaat heel goed met ons, afgezien van het feit dat papa er nu niet meer is.

Bij deze alsnog "happy birthdays" aan alle babies, geboren in en rond december! Ik hoop jullie allemaal beter te leren kennen.

(Ontmoeten we ook ergens in het 'echie'?)

Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Wat een bijzondere naam, die heb ik nog nooit gehord.

Is er al bekend wanneer je vriend weer naar nederland kan komen? Pittig hoor om het zonder hem te moeten doen. Heel veel sterkte en geniet van je kleine meisje.

Welkom!
Lijkt me zwaar zonder je man. Wanneer mag hij weer terug het land in?
Vond het al vervelend toen mijn man een maand of twee geleden voor een paar dgn naar Nld moest en ik alleen met Gijs achterbleef.
Sterkte!

Wat leuk, welkom!
En ook sterkte nu je er alleen voor staat.
Klets lekker mee en als je vragen hebt, gooi ze erin haha.
Ook altijd in voor een kletspraatje hoor.
Ik ben trouwens Irene en ben 26 november met 38,4 weken bevallen van ons tweede kindje, een zoon dit keer Pepijn.
We hebben al een dochter van 3 jaar.

Liefs

hoi hoi,

kom er gezellig bij!!!
wat vervelend dat je man zijn visum is verlopen!!
is er wel mogelijkheid op een nieuw visum of een manier dat hij weer bij jullie kan zijn en in nl mag blijven?

wij hebben twee dochters Jade is 2 jaar en 9 maanden en Mare is 4 maanden. ze is 24 november geboren met 37 weken.

groetjes

Welkom Oceana,

Ik ben Reisa, op 30 november is onze 3e dochter Lotte geboren. De zussen van Lotte zijn: Emma van 5 jaar en Renske van 3 jaar.
Het lijkt me verschrikkelijk om niet bij elkaar te zijn en verschrikkelijk voor je man om jullie dochter nu niet te kunnen zien.

welkom!
onze twee dochter Elynn is geboren op 21 dec ze heeft een zus naomi die wordt 15 mei twee jaar.
wat een aparte maar leuke naam zeg!
jeetje lijkt me wel zwaar zo in je eentje hoop dat je man weer gauw terug mag komen
groetjes

Terug
Bovenaan