even voorstellen

Hallo
Eindelijk kom ik me ook voorstellen hier.
Ik ben Jasmijn, 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Dinsdag de 12weken echo gehad en hij/zij bewoog behoorlijk. Wat een wonder! Mooi om te zien, ook al voel je het nog niet. Helaas heb ik begin januari een miskraam gehad, ik was gelukkig 'pas' 6/7 weken en wist nog niet zeker of ik zwanger was, maar het blijft natuurlijk verdrietig. Vrij snel daarna was ik weer zwanger. Geluk bij een ongeluk is wel dat we afgelopen dinsdag dan al voor de 3e keer een echo hebben gehad. Bij de eerste zag je alleen het vruchtzakje, maar gelukkig wel al een kloppend hartje. Bij de 2e was met enige fantasie al een minimensje te herkennen.
Ik voelde het eerst de pijnlijke borsten en duizeligheid. Verder heel moe en vooral 's avonds misselijk, maar heb gelukkig niet hoeven over te geven. Dat had ik wel verwacht, want in mijn familie zijn ze er vrijwel allemaal erg ziek van. Dan blijkt maar weer, per persoon (en zwangerschap) kan het erg verschillen!
Ik wens jullie allemaal veel geluk en gezondheid!
groetjes Jasmijn

welkom in de club ik ben gerdie en ben zwanger van ons 2e kindje ik weet dat het heftig is om een miskraam te krygen heb er 1 met 6 weken en met 16 weken gehad ik ben nu as zondag 15 weken dus het is best spannend wanneer ben jy precies uit gerekend ik 10 oktober is wel grappig van m,n zoontje was ik 10 juni uitgerekend dat werd de 22e dus hou het nu ook op de 22e als het eerder komt en alles goed is vindt ik het prima

Poeh zeker met 16 weken lijkt het me erg heftig! Dan is nu 15 weken echt spannend lijkt me..
Precies inschatten wanneer ik uitgerekend ben vinden ze moeilijk (omdat ik na de miskraam zwanger ben geworden en dus niet meer ongesteld tussendoor), dus we houden het op eind oktober.
groetjes

ja dat is het ook en ik heb daarna nog een miskraam gehad met 6 weken toe hadt ik blaasontsteking en nu dus weer en de klachten ervan zyn weg maar ontstekingen zitten ernog vindt ik zo raar nu kan ik vanmiddag terecht voor een extra echo dus ik ben super zenuwachtig maar k,voelde straks wel 2x een friemeltje dus het is best spannend en ben bly dat er naar gekeken wordt hoop dat alles goed mag zyn ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger als alles goed mag zyn ga ik het tegen iedereen zeggen hoop dat de tyd gauw gaat ben super zenuwachtig

ja goed gelukkig heb het hartje gehoord en het goed zien bewegen het was super kan nu ook wat meer ontspannen genieten ben zo blij voel het ook byna elke dag iets van een friemeltje

Terug
Bovenaan