Even voorstellen

Hoi dames,

Ik ben 24 jaar en 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik heb thalassemie dit is een erfelijk bloedarmoede en ben al sinds 4 weken erg moe. Misschien krijg ik een zware zwangerschap daardoor. Deze week ben ik voor het eerst duizelig en misselijk geworden. Niks gaat erin s ochtends en heb me al 2 x ziekgemeld bij werk. Heb ook last van mijn bekken maar dat had ik voor mijn zwangerschap en nu wordt de pijn alleen maar erger. Dit wordt een pittig ritje.

groeten,

Princesa
 
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! het zal waarschijnlijk zwaar voor je worden, maar probeer in ieder geval lekker te genieten van deze prachtige 9 maanden!

veel geluk! xxx Jolanda
 
Hallo Princesa,
Welkom hier. :) Ik ben ook net nieuw. Ik ben 30 en net als jij 5 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Ik hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen, zonder al teveel klachten!
groetjes, Gwyn
 
Hoi,

Van Harte gefeliciteerd.
Welkom hier

ik hoop dat het allemaal mee zal vallen voor je,

succes ermee.

Groetjes Renske
 
Gefeliciteerd!!
Ik hoop voor je dat alles soepel gaat verlopen, er valt echt niets van te zeggen. Ik zelf heb een hele zware tijd gehad, erg ziek en totaal niet mobiel terwijl in mijn omgeving sommige die van alles mankeren en fluitend door heen gaan. Maar als je het mij vraagt, hoe rot je je ook voelt soms. Het is de heerlijkste tijd die er is. Het is zo'n wonder! Ik heb alle dagen genoten, ben nu 34 weken.....

Liefs
 
Terug
Bovenaan